vierailija
Ei kun tamperelaisetEiks kaikki saksalaiset vedä sitä?
Ei kun tamperelaisetEiks kaikki saksalaiset vedä sitä?
Emminä tiedä, emminä ole saksalainenEiks kaikki saksalaiset vedä sitä?
Se saattaa kävästä tänään suussa.Kulliryyniä
Ne vetää mustamakkaraaEi kun tamperelaiset
Riippuu kyllä valmistajasta.
Nääsvillessä syövät mörköpötköä = mustaamakkaraa.Ei kun tamperelaiset
nuttiksesta oli viime vuonna osuva senmallinen punanen k?rpäkuvaKulliryyniä
Tulee mieleen joku pohjois-Saksan kaupunki, Oktoberfest ja sit kylmä pohjoistuuli käy mereltä kun viiksimiehet vetää ryynimakkaraa ja kaljaa, ja tiiraa tarjoilijoita...Eiks kaikki saksalaiset vedä sitä?
Eiks kaikki saksalaiset vedä sitä?
Nieletkö ryynit?Se saattaa kävästä tänään suussa.
Tulee mieleen joku pohjois-Saksan kaupunki, Oktoberfest ja sit kylmä pohjoistuuli käy mereltä kun viiksimiehet vetää ryynimakkaraa ja kaljaa, ja tiiraa tarjoilijoita...
Noniii yks saa sanoa sen ääneen vaan toinen joutuu m**en haaviinNääsvillessä syövät mörköpötköä = mustaamakkaraa.
Mullakin tulee usein mieleen toiTulee mieleen joku pohjois-Saksan kaupunki, Oktoberfest ja sit kylmä pohjoistuuli käy mereltä kun viiksimiehet vetää ryynimakkaraa ja kaljaa, ja tiiraa tarjoilijoita...
Saisiko tähän jotain vastausta.Entä jos myy muuten pois? Takuukuitti kuitenkin ostajan nimellä.
Tapahtuuko sitä teillä parhaillaan? Ensin pyykit narulle ja sit lauantai-illan kiihkeä hippaleikki nurmikkoa ympäri.Mun mielikuvitus on hieman yksitoikkoinen ku aina se päätyy naisia tiiraileviin miehiin!
Tapahtuuko sitä teillä parhaillaan? Ensin pyykit narulle ja sit lauantai-illan kiihkeä hippaleikki nurmikkoa ympäri.
Oon syöny hyvääkin ryynäriä, kai se valmistajasta tai kypsennystavastakin on kiinni. Tosin siitä on kyllä jo varmaan 15 vuotta kun viimeks söin sellastaSe on kyllä kamalan makuista makkaraa..
Minä enOon syöny hyvääkin ryynäriä, kai se valmistajasta tai kypsennystavastakin on kiinni.
Minä enVois joku päivä testailla
Soita liikkeeseen ja kysySaisiko tähän jotain vastausta.
Se saattaa kävästä tänään suussa.
Sulle on täällä jo vaihtoehtoja annettu, selvännänäkijöitä täällä ei ole eli kukaan ei varmasti osaa sanoa kuinka käy puhelinen kanssa. Lopeta siis se jankutus ja soita sinne liikkeeseen silloin kun se on auki.Saisiko tähän jotain vastausta.
Aina silloin tällöin kannattaa maistella ja testailla, voit vaikka joku päivä tykätäMinä en
Minä en
Nöyy, menee pimppaan.Nieletkö ryynit?
Tapahtuuko sitä teillä parhaillaan? Ensin pyykit narulle ja sit lauantai-illan kiihkeä hippaleikki nurmikkoa ympäri.