Jaahas, tästä saa häipyä ja jättää vatipää mussuttamaan myrkkyjään. Öitä kaikille.
Lämmin maksalaatikko on mössöä, ei raastettu laadukas liha.Tuo on sellainen ruoka mitä en varmaan tule ikinä edes maistaan, vaikka melko avoin maistaja oonkin. Sen verran vahvan kuvotuksen se aiheuttaa. Eikä siis se lihan raakuus pelota vaan se rakenne, kun se on sellasta mössöä
Joo, aamulla kerroin siitä feldenistä, etkö muista?Tarkasta sinä vatipää mitä kellekkin sanot.
Kyllä niitä on monella nuorellakin. Yleensä aina nälkäisiä mut se häätökuuri on aika raju: yrittää paeta suun kautta ulos, joten anna vaan olla rauhassaEn ole matoja saanu ikinä muualta kun kasvimaalta kaivamalla onkimiseen.
Silti se mielikuva kitalakeen talmanneesta pehmeestä liha mössöstä elää liian vahvasti. Vähän kun joku olisi sen jo pureskellut ja sylkeny lautaselle.Lämmin maksalaatikko on mössöä, ei raastettu laadukas liha.
Öitä. Täytyy itekkin hipsiä nukkumaanJaahas, tästä saa häipyä ja jättää vatipää mussuttamaan myrkkyjään. Öitä kaikille.
https://www.is.fi/terveys/art-2000001154465.htmlEi voi. Lohi pitää kypsentää ensin.
Ruokavirasto tiedottaaKyllä niitä on monella nuorellakin. Yleensä aina nälkäisiä mut se häätökuuri on aika raju: yrittää paeta suun kautta ulos, joten anna vaan olla rauhassa
Muuten se on pahaa.Miks pitää?
HyiGraavaus riittää
Sitten oli se joku lilith le nuit tai vastaava.Boobabe ja Softy
Mene nukkumaan äkäpussiOnneks tuo muutamaan kertaan mainittu ketsuppi ei ole koskaan ollukkaan mun ruokalistalla edes mausteena.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/485284a1-1bc2-4303-ab0e-8fab129514aeMene nukkumaan äkäpussi
HuomentaAamulenkki heitetty.
Melkoisen eläväinen tapaus se (siskon-?)tyttö! Ja heti aamusta täydessä tällingissä, synttärit tulee olemaan varmasti rattoisat.Huomenta
Mä heräsin kanssa jo runsas tunti sitten kun prinsessamekkoon ja kenkiin pukeutunut päivänsankari tuli hihittelemään saman peiton alle kylkeen kiinni ja katselemaan tabletiltaan sopivia biisuja tämän päivän syndeilleen
Sitten mentiin ulos ruokkimaan kanit ja päästettiin koira sisälle aamupalalle ja ihmeteltiin hetki sitä miten naapurin puolella oli metsänlaidassa 2 peuraa!
On ja täysin prinsessa/tanssiparkettien naispuolinen partaveitsi/poikatyttö jne jne...Melkoisen eläväinen tapaus se (siskon-?)tyttö! Synttärit tulee olemaan varmasti rattoisat.
Täälläkin on peuroja ihan mahdottomasti nykyisin. Mun lempparieläin, mut liika on liikaa.
Mitä sinulla on m1estä vastaan? Aina piikittelet ja vi77uilet hänelle.Ei naarata, ei. Sä et osaa puhua naiselle.
Huomenta! Voi että miten ihana aamu teillä on ollu! Ja enteet yhtä ihanalle päivälle on ilmassaHuomenta
Mä heräsin kanssa jo runsas tunti sitten kun prinsessamekkoon ja kenkiin pukeutunut päivänsankari tuli hihittelemään saman peiton alle kylkeen kiinni ja katselemaan tabletiltaan sopivia biisuja tämän päivän syndeilleen
Sitten mentiin ulos ruokkimaan kanit ja päästettiin koira sisälle aamupalalle ja ihmeteltiin hetki sitä miten naapurin puolella oli metsänlaidassa 2 peuraa!
Pieni ollu niin tohinoissaanJaaha nyt se prinsessa nukahti melkoinen ja kukkineen tuohon viereen...alan sitten ittekin nukkumaan vielä toviks