Maksalaatikkoo ilman rusinoitaKuha ei oo rusinoi
Excuse me
Maksalaatikkoo ilman rusinoitaKuha ei oo rusinoi
No täällä on melkein aina pakki sekaisin ellei katso mitä suuhunsa tunkee
Tarpeeks kauan kun olisit siellä ni ois kohta sullakin teräsvatsaNo täällä on melkein aina pakki sekaisin ellei katso mitä suuhunsa tunkee
Tunnen yhden henkilön joka oli pienenä syönyt rusinoita ja potalla ollessaan hän söi ne toistamiseen, ennen kuin vanhemmat huomasi...Maksalaatikkoo ilman rusinoita
Excuse me
Niinpä...Tarpeeks kauan kun olisit siellä ni ois kohta sullakin teräsvatsa
Kuha on rusinoissa.Kuha ei oo rusinoi
Voi luojaTunnen yhden henkilön joka oli pienenä syönyt rusinoita ja potalla ollessaan hän söi ne toistamiseen, ennen kuin vanhemmat huomasi...
No HYI.vetääkö joku myös hernekeittoa kylmänä suoraan purkista? tunnusta vaan... nyt on tunnustusten ilta
Mun isäpuoli söi silleen. Itse oon vasta vuoden sisään suostunu edes lämpimänä syömäänvetääkö joku myös hernekeittoa kylmänä suoraan purkista? tunnusta vaan... nyt on tunnustusten ilta
Yksikään suolainen keitto ei ole hyvää kylmänä.Mun isäpuoli söi silleen. Itse oon vasta vuoden sisään suostunu edes lämpimänä syömään
Sehän on kun juustosämpylä ilman juustoa.Maksalaatikkoo ilman rusinoita
Excuse me
No ei sentään.Hhhyyyyyiiiii! Eiks se jää vaan ikeniin kiinni kylmänä?
Mun isäpuoli söi silleen. Itse oon vasta vuoden sisään suostunu edes lämpimänä syömään
Jos keitto on hyvää kylmänäkin niin se on sillon hyvää miten vaan.Yksikään suolainen keitto ei ole hyvää kylmänä.
Olkoon vaikka kuinka hyvää tahansa, niin itse en vain pidä kylmästä ruoasta...Jos keitto on hyvää kylmänäkin niin se on sillon hyvää miten vaan.
Siitä oli muuten Suomi100 teeman aikaan voileipäkakkuohje jossain missä oli täytteenä kylmää hernaria En testannuYksikään suolainen keitto ei ole hyvää kylmänä.
Kitalakeen ainaski jääNo ei sentään.
Mä söin mukulana noinMä olen syönyt ruisleipää jonka päälle laitoin vaan ketsuppia
Mahanahkaan sisäpuolelle.Kitalakeen ainaski jää
Itse tein teininä raneja mikrossa. Ne jäi löysiksi ja kiinni toisiinsa. Sitten heitin kalkkunaleikkelettä vierelle...Ja muksuna, tai oikeastaan teininä söin niitä perus lihapiirakoita kylminä, ketsuppia vaan väliin
Nykyään varmaan oksentaisin jos joutuisin haukkaan sellaista, siitäkin jää se rasva kitalakeen
Toi on totta, ne rusinat vaan kuuluu siihen, koko loota on ihan mauton muuten.Sehän on kun juustosämpylä ilman juustoa.