Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on jotain sillin tapaista, mutta haisee järkyttävälle.

Juu ei näissä baltian maissa eikä venäjällä kovin hyvä hygienia ole.

Appiukkokin teki ulkona hapankurkkua ja purkkien päällä oli kompressorin vanha pahvi. Sitten se täytti joka paivä purkkeihin lisää nestettä ja vetäsi kuolleet kärpäset sormella vex, kun ne nousi pintaan...
:sick::sick:
 
-Reipas iltalenkki, kävelin itikoitakin nopeemmin :love: (no, säälittävät 2,5-3 km)

-Sauna :love: (mies oli jättäny saunan JA kylppärin oven auki -> puolet kämppää subtrooppisessa tilassa eikä itse saunassa ollu semmosta kipakkuutta :cautious:)
Mutta loistavaa että kävit lenkillä(y) Se on aina hyvä juttu! Ja tuon mittainen lenkki on ihan hyvä iltalenkiksi:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Se on jotain sillin tapaista, mutta haisee järkyttävälle.

Juu ei näissä baltian maissa eikä venäjällä kovin hyvä hygienia ole.

Appiukkokin teki ulkona hapankurkkua ja purkkien päällä oli kompressorin vanha pahvi. Sitten se täytti joka paivä purkkeihin lisää nestettä ja vetäsi kuolleet kärpäset sormella vex, kun ne nousi pintaan...
Yök:sick: Onneks ei tartte syödä enää tänään mitään:D
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä en yleensä muitten eväistä kummemmin piittaa mutta tuo on niitä hetkiä kun en pysty yökötykseltäni oleen edes samassa tilassa.

Toinen ällötys oli jokunen vuosi taaksepäin eräs virolaisnainen joka oli hetken meillä töissä, hän söi eväänä ekalla tauolla aina kylmää makkaraa ja suolakurkkua. Haukkas aina vuorotellen, ja jotenkin tuo kylmä makkara tuolla tavalla syötynä eto niin paljon että jouduin poistuun paikalta:sick:
Mä syön maksalaatikon kylmänä. :unsure:
 

Yhteistyössä