Hunajaa? En kyl muista pitikö se kuitenkin shampoolla pestä pois kananmunahan oli kans toinen, mut seki pitää varmaan shampoolla pestäMä olen unohtanut ostaa hoitoainetta... mitäs hittoa mä nyt hiuksiini laitan
Hunajaa? En kyl muista pitikö se kuitenkin shampoolla pestä pois kananmunahan oli kans toinen, mut seki pitää varmaan shampoolla pestäMä olen unohtanut ostaa hoitoainetta... mitäs hittoa mä nyt hiuksiini laitan
Älä nyt höpise mistään kansalaisopiston "tee köytesi ihan itse"- kurssista vaan heitä tänne nyt pätkä nailonia ja heti!Mä osaan jokusen solmun. Ja ois hamppuköyttä käsittelemättömänä ja keitettynä ja joku pätkä värjättynäkin...
hsssssssssss!
Pakko on Baulalle antaa krediittiä, että jaksaa innostuneesti jauhaa aiheesta, mikä ei kiinnosta ketään muuta. Ja vielä vuodesta toiseen.
Paalusolmu on se tärkein solmu.Älä nyt höpise mistään kansalaisopiston "tee köytesi ihan itse"- kurssista vaan heitä tänne nyt pätkä nailonia!
Tuijotin sitä hyvin himokkaasti.Silmät irti mun heinzista nainen!
Mikäs hirtt...solmu se on?Paalusolmu on se tärkein solmu.
Sut sitoisin hellänkohteliaanpehmeästi. Mutta tiukasti.Älä nyt höpise mistään kansalaisopiston "tee köytesi ihan itse"- kurssista vaan heitä tänne nyt pätkä nailonia ja heti!
Ja onko se kilon vai kahden?Nostaako se Meriläinen sitä ketsuppipulloa sen ollessa täysi vai tyhjä?
Se puristaa sillai ketsupit tofunakeille.Nostaako se Meriläinen sitä ketsuppipulloa sen ollessa täysi vai tyhjä?
Se puristaa sillai ketsupit tofunakeille.
Emmä nyt missään patterissa halua kiinni olla.Sut sitoisin hellänkohteliaanpehmeästi. Mutta tiukasti.
Paalusolmu ei luista kiinnipäin kuten hirttosolmuNo aika lähelle Echo arvas
Sellainen juhlien ohjelmanumero, turskauttaa vieraiden hodareihin ketsupit ja sinapit sieltä..Se puristaa sillai ketsupit tofunakeille.
Mies voi sit ojentaa servietit "sillä"!Sellainen juhlien ohjelmanumero, turskauttaa vieraiden hodareihin ketsupit ja sinapit sieltä..
Ja osaa kirjoittaa nimmarin kaunolla.Sellainen juhlien ohjelmanumero, turskauttaa vieraiden hodareihin ketsupit ja sinapit sieltä..
Sen miehen Se on liian lyhyt siihen tehtävään.Mies voi sit ojentaa servietit "sillä"!
Muksuna kävin partiossa ja siellä opeteltiin jotain solmuja mut en niistäkään muista enää yhtään, kun ei oo tarvinut missään perussolmuja kummempia.Paalusolmu ei luista kiinnipäin kuten hirttosolmu
Ei siihen luulis kummosta tappia tarvittavanSen miehen Se on liian lyhyt siihen tehtävään.