Googleta Meriläinen ja ketsuppipullo, niin kahvakuulakin tuntuu jo helpolta.Ketsuppi? Multa on jäänyt joku valtakunta nyt välistä!!
Googleta Meriläinen ja ketsuppipullo, niin kahvakuulakin tuntuu jo helpolta.Ketsuppi? Multa on jäänyt joku valtakunta nyt välistä!!
Emmäkään häntä vihaa mutten myöskään saa selvää jutuistaanMä muuten tykkään Paulasta.
Miten se nyt muita niin ärsyttää, että joku jää inttämään jostain itselle tuontaivaallisen merkityksettömästä jutusta? Sitähän tapahtuu päivittäin ja kaikkialla!
Nggh...mfggghhhhh....sitoo kätensä selän taakse ettei kirjottais mtn...Mä muuten tykkään Paulasta.
Miten se nyt muita niin ärsyttää, että joku jää inttämään jostain itselle tuontaivaallisen merkityksettömästä jutusta? Sitähän tapahtuu päivittäin ja kaikkialla!
Oho. No siinä on lihakset paikoillaan!Googleta Meriläinen ja ketsuppipullo, niin kahvakuulakin tuntuu jo helpolta.
Googleta Meriläinen ja ketsuppipullo, niin kahvakuulakin tuntuu jo helpolta.
Onko vaikeaa?Nggh...mfggghhhhh....sitoo kätensä selän taakse ettei kirjottais mtn...
Et jätä meitä paaalan armoille. sinua tarvitaan, sinulla on tärkeä tehtävä.Nggh...mfggghhhhh....sitoo kätensä selän taakse ettei kirjottais mtn...
Mä en, eikä myöskään tapahdu päivittäin.Mä muuten tykkään Paulasta.
eikä myöskään tapahdu päivittäin.
*katsoo ketsuppipulloa sillä silmällä *
Miten arvasit? Tuijotin tänään heinz ketsuppia.
Nggh...mfggghhhhh....sitoo kätensä selän taakse ettei kirjottais mtn...
Mä en, eikä myöskään tapahdu päivittäin.
Onneksi sä olet nyt sä taas.
Silmät irti mun heinzista nainen!Miten arvasit? Tuijotin tänään heinz ketsuppia.
Piparjuuriputkilo aluksi.Pitääköhän se aloittaa jollain kevyemmällä, kuten sinapilla ja sitten nostaa painoja, kun kehittyy?
Piparjuuriputkilo aluksi.
JepOnneksi sä olet nyt sä taas.
Ketsuppia? Sillä voi näemmä tehdä mitä vaan.Mä olen unohtanut ostaa hoitoainetta... mitäs hittoa mä nyt hiuksiini laitan
Mä meinasin ensin sanoo etten taida googlettaa kun kyseessä on "v*ttu haisee hyvälle" meriläinen mutta googlasin kuitenkin, ja menipä laakista arvaukset oikein millasta ketsuppireeniä hän harrastaa No kukin käyttää ketsuppiaan niin kuin parhaaks näkeeGoogleta Meriläinen ja ketsuppipullo, niin kahvakuulakin tuntuu jo helpolta.