Emmätiä. Luulen että on.Onks Precio oikeesti aakela?
Emmätiä. Luulen että on.Onks Precio oikeesti aakela?
Mä kans. Aqueela takas.
1.harmaa
2.Echo
Totta puhuen tämä asia on hiukan hukassa mulla. Ehkä puhumme siitä, onko Precioso akeela, tai sitten ruoasta.Juu tai jos saat aikaan 5-6 lausetta jotka liittyy asiaan, niin en epäile sua enää ikinä.
Oletko siis se akeela?
KylläOletko siis se akeela?
Ellulla on taas se Äärelä mukana. Savonmualla tulee hakkuuaukkoa nyt, missä se mies kulkeekin.äärestä?
Tää on kanssa hyvä nikkiKyllä
Ei, oltava kokonainen virke.Totta puhuen tämä asia on hiukan hukassa mulla. Ehkä puhumme siitä, onko Precioso akeela, tai sitten ruoasta.
Minun mielestäni akeela saa olla precioso kanssa. Ainakin sillä on hyvä kuva. Mut jos nikeillä kirjoittaa, niin onko sillä väliä. ...Lasketaanhan sivulauseet kanssa?
On se nimenvaihtaja akeela softy fantzu ja mitä niitä on.Oletko siis se akeela?
Yp kielsi?Nikkiä saa enää vaihtaa. *jupinaa mutinaa*
Lause koostuu virkkeistä?Ei, oltava kokonainen virke.
Öö kumpiko oli isompi, lause vai virke?
Eiko joku tylsä harmaa!Yp kielsi?
Se ei voi kieltää. Tai mistä sitä koskaan tietää jos keksivät kieltää tulevaisuudessa.Yp kielsi?
EU kerkes jo kieltämään?Yp kielsi?
Ei kun just toisin päin. Virke koostuu lauseista. En tiedä. No en ala kirjaa kirjottaa. Tulis maailman lyhyinLause koostuu virkkeistä?
Mutta jos joku virkkaa jotain, niin sehän on lause. öö.
Niin siinä käy kun olen ruma ja kelpaamaton
Noo...öö...tärkeintä että niissä virkkeissä/lauseissa on joku järki!Lause koostuu virkkeistä?
Mutta jos joku virkkaa jotain, niin sehän on lause. öö.
Siis kokonaisia lauseita ja vielä järkevää!!! Mikä keskustelupalsta tää oikein on? Kauheita vaatimuksia!Noo...öö...tärkeintä että niissä virkkeissä/lauseissa on joku järki!
Sinähän sanoit että nikkiä ei saanut vaihtaaSe ei voi kieltää. Tai mistä sitä koskaan tietää jos keksivät kieltää tulevaisuudessa.
Saisi sinulta kieltää ja niiltä joilla on monta nikkiä.Se ei voi kieltää. Tai mistä sitä koskaan tietää jos keksivät kieltää tulevaisuudessa.
Jos on bannattu. Kun banni loppuu niin voi vaihtaa.Sinähän sanoit että nikkiä ei saanut vaihtaa
Niin siis mikä ero on olla harmaa tai käyttää neljää nikkiä? Ihan samalla tavalla menee sekaisin.Saisi sinulta kieltää ja niiltä joilla on monta nikkiä.