Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lämmin maksalaatikko on mössöä, ei raastettu laadukas liha. (y)
Silti se mielikuva kitalakeen talmanneesta pehmeestä liha mössöstä elää liian vahvasti. Vähän kun joku olisi sen jo pureskellut ja sylkeny lautaselle.
Mä muuten maksalaatikonkin otan isompina palasina kun mua ällöttää sekin jos se on lämmitettynä sekotettu sellaseks puuroks:ROFLMAO:
 
Aamulenkki heitetty. :love:
Huomenta

Mä heräsin kanssa jo runsas tunti sitten kun prinsessamekkoon ja kenkiin pukeutunut päivänsankari tuli hihittelemään saman peiton alle kylkeen kiinni ja katselemaan tabletiltaan sopivia biisuja tämän päivän syndeilleen:love:
Sitten mentiin ulos ruokkimaan kanit ja päästettiin koira sisälle aamupalalle ja ihmeteltiin hetki sitä miten naapurin puolella oli metsänlaidassa 2 peuraa!:love::love:
 
Mitä tulee eiliseen keskusteluun täällä niin maksalaatikon voi syödä myös kylmänä, mutta rusinoitta aina ja parhaiten sen kanssa sopii puolukkasurvos.
Lihapiirakka on täysin turha ja rasvainen keksintö...hyi yrjö..
Tartar pihviä maistan heti kun joku sitä tarjoaa. On sen verran kallis herkku etten ala itse väsäämään kun v...pilalle se kuitenkin multa menee.
Mitäs muuta...eipä oikein muuta.

Alapeukkua ootellessa(n):unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Huomenta

Mä heräsin kanssa jo runsas tunti sitten kun prinsessamekkoon ja kenkiin pukeutunut päivänsankari tuli hihittelemään saman peiton alle kylkeen kiinni ja katselemaan tabletiltaan sopivia biisuja tämän päivän syndeilleen:love:
Sitten mentiin ulos ruokkimaan kanit ja päästettiin koira sisälle aamupalalle ja ihmeteltiin hetki sitä miten naapurin puolella oli metsänlaidassa 2 peuraa!:love::love:
Melkoisen eläväinen tapaus se (siskon-?)tyttö! :D Ja heti aamusta täydessä tällingissä, synttärit tulee olemaan varmasti rattoisat. :)

Täälläkin on peuroja ihan mahdottomasti nykyisin. Mun lempparieläin, mut liika on liikaa.
 
Huomenta!
Huomenta

Mä heräsin kanssa jo runsas tunti sitten kun prinsessamekkoon ja kenkiin pukeutunut päivänsankari tuli hihittelemään saman peiton alle kylkeen kiinni ja katselemaan tabletiltaan sopivia biisuja tämän päivän syndeilleen:love:
Sitten mentiin ulos ruokkimaan kanit ja päästettiin koira sisälle aamupalalle ja ihmeteltiin hetki sitä miten naapurin puolella oli metsänlaidassa 2 peuraa!:love::love:
Huomenta! Voi että miten ihana aamu teillä on ollu!:love: Ja enteet yhtä ihanalle päivälle on ilmassa:rolleyes:

Peurat on kyl ihania!:love:
Me käydään aina kesäsin yhdellä kotieläintilalla missä pääsee rapsutteleen kuusipeuroja:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä