Eieiei. Maksalastikko ilman maksaa olisi mautonta. Rusinat voi jättää isöäidin pullille.Toi on totta, ne rusinat vaan kuuluu siihen, koko loota on ihan mauton muuten.
Eieiei. Maksalastikko ilman maksaa olisi mautonta. Rusinat voi jättää isöäidin pullille.Toi on totta, ne rusinat vaan kuuluu siihen, koko loota on ihan mauton muuten.
Ei kai se oo niin justiinsaItse tein teininä raneja mikrossa. Ne jäi löysiksi ja kiinni toisiinsa. Sitten heitin kalkkunaleikkelettä vierelle...
Hep. Sama täällä.Miettimällä mietin onko mulla jotain erikoistapaa,
jos me tehään pakasteranskalaisia uunissa niin mä napsin niitä pienimpiä jäisinä pelliltä sillä välin kun uuni kuumiaa
Sä vedit kyllä nyt pohjat.Ja muksuna, tai oikeastaan teininä söin niitä perus lihapiirakoita kylminä, ketsuppia vaan väliin
Nykyään varmaan oksentaisin jos joutuisin haukkaan sellaista, siitäkin jää se rasva kitalakeen
Boobabe ja SoftyOn se nimenvaihtaja akeela softy fantzu ja mitä niitä on.
Sä voit nyppiä ne rusinat pois, niistä on kuitenkin irronnut sitä makeutta, rusinaton ei ole yhtä maukasta. Meillä muksut tykkää perinteisestä maksalaatikosta mutta ei rusinoista, rusinaton laatikko testattu, ei maistunut. Joten ne rusinat vaan nypitään poisEieiei. Maksalastikko ilman maksaa olisi mautonta. Rusinat voi jättää isöäidin pullille.
Päättömässä on hyvä elää, totesi lapamatoLohta kun perkaa niin sitä voi maistaa siinä samalla heti kun palan saa irti.
En tee niin itse mutta en tuomitse, ite vaatisin siihen suolaaLohta kun perkaa niin sitä voi maistaa siinä samalla heti kun palan saa irti.
En ole ollut täällä, joten tarkista kenelle mitäkin sanot. Kävin aamulla kertomassa Feldenin pakkausselosteessa, jossa kerrotaan et hiiva aiheutti kipua mut se teksti lähti samantien pois. On se senverran arkaluontoinen asia, et loppuu pillerikauppa, jos pullataikina olis syypää.Poolalle sanoin, en sulle.
En ole matoja saanu ikinä muualta kun kasvimaalta kaivamalla onkimiseen.Päättömässä on hyvä elää, totesi lapamato
Tarkasta sinä vatipää mitä kellekkin sanot.En ole ollut täällä, joten tarkista kenelle mitäkin sanot.
Ei voi. Lohi pitää kypsentää ensin.Lohta kun perkaa niin sitä voi maistaa siinä samalla heti kun palan saa irti.
Miks pitää?Ei voi. Lohi pitää kypsentää ensin.
Niin ja tartarpihvi tietenki.
Graavaus riittääEi voi. Lohi pitää kypsentää ensin.
googlaa myrkkykaali.Ihan miten vain, mutta kaali käyttää enemmän energiaa sulamiseen kuin mitä siitä saa.
Kävin ottamassa sopivaa lihaa jo huomiselle sulamaan
Sama se on maustaa niinkun hetivalmis tyyliin.Graavaus riittää
En ole ollut. Ykkösmies näyttää olevan mun kans samaa mieltä monesta asiasta, Kiva nähdä sekinAhaa se tuo toinen olikin paaauula
Ei liha lihota, vaan pitää ihmisen terveenä, jos se eläin on ollut terve, eikä ole syönyt glyfosaattia ym. Maksaa ei kannata nykyään syödä, kun siinä sitä ainakin on, kuten munuaisissakin.Juuri siksi se lihottaa.
Tuo on sellainen ruoka mitä en varmaan tule ikinä edes maistaan, vaikka melko avoin maistaja oonkin. Sen verran vahvan kuvotuksen se aiheuttaa. Eikä siis se lihan raakuus pelota vaan se rakenne, kun se on sellasta mössöäKävin ottamassa sopivaa lihaa jo huomiselle sulamaan