Tai fasaani.Joku naapurin riikinkukko käyny pitämässä siellä hauskaa.
Niinkun tuolla kanalassa kuulema välillä käy.
Tai fasaani.Joku naapurin riikinkukko käyny pitämässä siellä hauskaa.
Mitä sä noin monella härvelillä teet?Mulla on hiili, kaasu, puu/hiili yhdistelmä ja pari erilaista savustuinta. Huippukokkeja ei ole tontilla silti näkyny.
Jos ne on sorsan, kettu ryöstänyt pesästä ja mennyt syömään kuusen alle.Joo-o. Lähimpään taloon on jokunen kilometri umpimetsää eikä tuolla mökillä ole biojäteastiaa.
Kanalan kukko tuumaa kiukkuisena "aina nuo ulk kikset vie meidän naiset".Tai fasaani.
Niinkun tuolla kanalassa kuulema välillä käy.
En taida syödä vuodessa noin montaa makkaraa mitä tuossa luettelit.Mitä sä noin monella härvelillä teet?
Kauheet grillisavut ja bileet kun pistät ensin Wilhelm-käyrän hiiligrilliin, sit kaasussa kypsyy Tapola, sit yhdistelmässä killuu joku Hiillos...
Emänäkään ja Wilhelmiin en koskis pitkällä tikullakaanEn taida syödä vuodessa noin montaa makkaraa mitä tuossa luettelit.
Pienhiukkaset ovat suurin ympäristöterveysriski ja ne aiheuttavat Suomessa arviolta 1600-1800 ennenaikaista kuolemaa vuosittain. Puunpolton osuudeksi näistä arvioidaan noin 13 %. Pääkaupunkiseudulla noin neljännes polttoperäisistä pienhiukkaspäästöistä on peräisin puun pienpoltosta. Näistä noin puolet on peräisin takoista ja vajaa puolet saunan puukiukaista.Mitä sä noin monella härvelillä teet?
Kauheet grillisavut ja bileet kun pistät ensin Wilhelm-käyrän hiiligrilliin, sit kaasussa kypsyy Tapola, sit yhdistelmässä killuu joku Hiillos...
se on pakko koko ajan mielistellä paäaatontaEmänäkään ja Wilhelmiin en koskis pitkällä tikullakaan
Mä taas mietin että puuttuisinko mä jo tuon poitsun Fortniten peluuseen.Sain myös oppitunnin pojista....ootte kuulema kakkapyllyjä kaikki
Sanoin jo että se mielipide voi muuttua aika pian
Kateusko iskee vai mitä TAAS uliset?se on pakko koko ajan mielistellä paäaatonta
Anna pelata, niin susta ei tule isoäitiä ihan vieläMä taas mietin että puuttuisinko mä jo tuon poitsun Fortniten peluuseen.
Äsken hihkaisi:"Kirvestä palleille, hohohoo!"
mun on pakko koko ajan olla päättömälle jostain kateellinen ja katkera
*yläpeukuttaa, vaikka ei ole harmainta hajua siitä, mikä on hummus (sanana tuttu)*Namh.
Hummusta, minitomaatteja, paprikaa ja kurkunpaloja välipalana.
UliuliuliuliuliuliuliKateusko iskee vai mitä TAAS uliset?
*yläpeukuttaa, vaikka ei ole harmainta hajua siitä, mikä on hummus (sanana tuttu)*
Sumussa mummun kans humhum...
No hyi vidduNamh.
Lopeta sen pa.skan syöminenNamh.
pas,kaa p.askaa ri.puliaKikherneistä, oliiviöljystä, seesaminsiemenistä ja valkosipulista tehtyä tahnaa mihin on hyvä dippailla rehuja.
Vastahan se alotti, ja heti kieltämässä.Lopeta sen pa.skan syöminen
Ajatus marokkolaisesta sai aikaan puistatutksen....tai ruoka-arvaus: on huumattuna ja sumussa marokkolaisen miehen kans...
Et koska kahvi ei ole pjaskaa. hummus on. sontaaaaaaaVastahan se alotti, ja heti kieltämässä.
Mikäs sua vaivaa? Vienkö mäkin sulta kahvikupin nenän edestä?
Tää muuten on hyvää. Yksi mun lempparivälipaloista.Kikherneistä, oliiviöljystä, seesaminsiemenistä ja valkosipulista tehtyä tahnaa mihin on hyvä dippailla rehuja.