vierailija
Oletko sinä ihminen?Älä syyllistä.
Kyllä sitä ihminen saa kaivata lämpimiä kelejä
Oletko sinä ihminen?Älä syyllistä.
Kyllä sitä ihminen saa kaivata lämpimiä kelejä
Olen.Oletko sinä ihminen?
Mä ostan nykyään aina maustamattomia ja maustan itteNevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.
Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri.
Makukin on kitkerä ja teollinen kuin mikä, pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.
Jos et pilais niitä uittamalla kaikenmaailman soosseissa.pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.
Olisit laittanu varrastikkuihin niin kääntely olis helpompaa.Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri.
Annoin sinulle lihan marinoimisohjeen jonkin aika sitten. Käytä sitä ohjetta! Korvaa vain lihaliemikuutiot kanaliemikuutioilla. Tai ihsn sama mitä teet, mutta osta naturellia!Nevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.
Grillissä on paistumassa 2 pkt eli äsken kääntelin yht. noin 25-26 suikeroa ympäri.
Makukin on kitkerä ja teollinen kuin mikä, pitää taas ostaa naturellia kanaa ja maustaa itse wörzestörillä ja yrteillä tms.
Aijai, marinadi tekee ainakin kanasta pehmeää, eikä kengänpohjaa.Jos et pilais niitä uittamalla kaikenmaailman soosseissa.
Olen.Sinusta en olisi niin varma.Kaunis et kuulema ole.Olen.
Sinäkö et?
Kengänpohjaa saa väärällä kypsennyksellä.Aijai, marinadi tekee ainakin kanasta pehmeää, eikä kengänpohjaa.
No ne kanat vaan pyörii ympäri sormenpäissä jos tunkee tikkuihin.Olisit laittanu varrastikkuihin niin kääntely olis helpompaa.
En.Sinusta olen niin varma.Kaunis en kuulema ole.
Homma tämä, hinta/laatusuhteeltaan mainio: https://www.tokmanni.fi/hiiligrilli-saadettava-hiilitaso-6419860098180Aijai, marinadi tekee ainakin kanasta pehmeää, eikä kengänpohjaa.
Mut nyt ota tukea jostain piirongin reunasta:
meillä on kaasugrilli. Ei hiiligrilli kuten vannoutuneilla huippu-chefeillä.
Ja oon tyytyväinen.
Mitä se kuuluu kääntelyyn?No ne kanat vaan pyörii ympäri sormenpäissä jos tunkee tikkuihin.
Eikä saaKengänpohjaa saa väärällä kypsennyksellä.
Mulla on hiili, kaasu, puu/hiili yhdistelmä ja pari erilaista savustuinta. Huippukokkeja ei ole tontilla silti näkyny.Mut nyt ota tukea jostain piirongin reunasta:
meillä on kaasugrilli. Ei hiiligrilli kuten huippu-chefeillä.
Totta, mä käyn miehen kanssa väittelyä joka päivä asiasta.Kengänpohjaa saa väärällä kypsennyksellä.
vehkeitä ei voi olla liikaaMulla on hiili, kaasu, puu/hiili yhdistelmä ja pari erilaista savustuinta. Huippukokkeja ei ole tontilla silti näkyny.
Paraskin puhuja, ite väitit että fileet on aina kuivia.Eikä saa
riippuu paljolti lihasta että kuinka kypsäksi on paras paistaaTotta, mä käyn miehen kanssa väittelyä joka päivä asiasta.
Mullaaisto lopetetaan heti kun pihvi/filee/suikale on läpikypsä
Mies: tykkää äitinsä harjoittamasta paistoasteesta, eli pohjaanpalanu kengänpohja jota saa pilkkoa kirveellä palasiksi.
Jos vaikka anopin nimi ois -öö -Terttu, niin kysyn mieheltä usein: "Paistanko normaalisti, vai Terttu-roastina?"
Ros, tuo pesä näyttää sille kun joku olisi heittänyt kananmunankuoret metsään, nakannut sinne. tai jos joku eläin on levitellyt kananmunankuoret kompostista sinne...
Sama setti löytyy täältä.Mulla on hiili, kaasu, puu/hiili yhdistelmä ja pari erilaista savustuinta. Huippukokkeja ei ole tontilla silti näkyny.
Kana täytyy olla kypsää, mutta ei pätkääkään liian kypsää...riippuu paljolti lihasta että kuinka kypsäksi on paras paistaa
esim läpittenkypsä naudanfile on kengänpohjaa
Nevö evö ostan/annan miehen ostaa pieniä broilerinfileen suikeroja.