Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pakastettava tavara ensin jääkaappiin jos ei ole valmiiksi jäässä tai kylmää. Huoneenlämpöinen tavara suoraan pakasteeseen tekee helposti jääkerroksia.
Arvaas miltä meidän pakastin näyttää kun muksut on jäätelöä hakiessaan jättäneet sen huolimattomasti raolleen. o_O

Mut sen sulattamisen teen hiljaisuudessa, en kiduta teitä sillä stoorilla...
 

en
enää
ikinä
säästä
luumusosepurkkeja
loppiaisen
yli!

Luulen hullu aina että tuun käyttämään sitä jotenkin joulujen jälkeen.
Ei, oon asunu omillani jo kohta 25 vuotta ja koskaan en oo sörssänny mitään kevät-luumutorttuja. :cautious:
Kääretortun väliin, vai onko ne kiellettyjen listalla niinkun tikkaritkin. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:cautious:

tule sä katsomaan nyt kun sulla on vauhti päällä :sneaky:
Kyllä sä pystyt siihen.

Vaikka mä jouduin äsken käyttämään itseeni äärimmäistä mielikuvaharjoittelua, jolla piiskaan itseäni kun joku tehtävä ällöttää:

"Suomen sodassa rämpineet ja väsyneet sotilaat joutuivat 40 asteen pakkasessa ottamaan saappaan pois ja tsekkaamaan, oliko varpaansa pakkasessa mustuneet ja mädät.
Joten säkin laiska pullamössösukupolven tuote pystyt kyllä myös vilkaisemaan jääkaappiisi, onko sun tomaatit homeessa."

Sori, en yhtään dramatisoi, mut asiat on suhteellisia...:whistle:
 
vierailija
Kyllä sä pystyt siihen.

Vaikka mä jouduin äsken käyttämään itseeni äärimmäistä mielikuvaharjoittelua, jolla piiskaan itseäni kun joku tehtävä ällöttää:

"Suomen sodassa rämpineet ja väsyneet sotilaat joutuivat 40 asteen pakkasessa ottamaan saappaan pois ja tsekkaamaan, oliko varpaansa pakkasessa mustuneet ja mädät.
Joten säkin laiska pullamössösukupolven tuote pystyt kyllä myös vilkaisemaan jääkaappiisi."

Sori, en yhtään dramatisoi, mut asiat on suhteellisia...:whistle:
:cautious:

Homeinen hillo vs mustuneet varpaat
 

Yhteistyössä