Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
NYT hävettää.
Meillä onkin sit tänään pannaria ja huomenna lettuja ja ylihuomenna munakasta...löytyi 5 vajaata kananmunarasiaa. :oops:

Eikä tässä vielä kaikki! Tuo ovi ei aina pysy kunnolla kiinni vaikka on uudehko jääkaappi, ja alhaalla on takaseinässä 30×30×4 cm jäälaatta.
 
Löytyi vielä 1 ihan tuore ruokakermapurkki.

Mullahan on noita erikoiskermoja ja -juustoja niin paljon, että Doctor Pau la diagnosoisi mulle suoliston syöpymän ja lähettäisi suolistovaivaisten palstalle...
 
vierailija
Juu, hommaan kans sitä niskatöhnää.
Tuo raksulääke on ollu kätevä kun tuo on sen syöny oikeiden raksujen seassa, mut nyt se on käyny epäluuloiseksi. :sneaky:
Osta apteekista sitä vitamiinitöhnää nutri-plus tuubi ja kuorrutat sen matolääkkeen sillä niin menee alas ilman tappeluita. Jos matolääke on liian iso ja sen voi pilkkoa niin pilko murusiksi ja kuorruta. Meillä se toimi tai sitten kissa kiinni ja suu auki ja suuhun/kurkkuun lääke ja sitten suu kiinni ja siveli kurkusta että tuli nielemisrefleksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Nii-i!

Ei ole oman sängyn voittanutta...
Ei niin ja ois jo koti ikävä(n)
Mies meni kauppaan, en uskalla ottaa sitä ja ruokia vastaan ennenku tuo törkyinen jääkaappi on putsattu. :cautious:

Jahas.
-3 aloitettua voipakkausta. Whatta...?
-2 aloitettua tuorejuustopakkausta krem bonsuur-au revoir
-ranskankermapurkki jossa päiväykset ummessa, kai mun piti tuosta jotain tehdä...
-2 alotettua kermapurkkia, mulla oli kai jokin ihme luova kokkauskausi ja piti laittaa johonki ruokaan kermaa vain vähän ja nuo jäi auki
-avattu herkkusienipurkki juhannukselta, nam ne pekoniin käärityt tuorejuustosienet oli hyviä
-Cessibon-kermavaahtopullo...hmm, me EI olla ruiskittu sillä miehen kans tosiamme, vaan se tuli johonki kesäiseen marjatorttuun!
-avattu viikunahillopurkki joululta...hmmm...ne viikunahillo-joulutortut oli kyl hyviä! Mut säilyykö tuo hillo vielä kauan?

(Loput siis normaalia ja tuoretta maito-kurkku-kananmuna -settiä)
Muillakin pilaantuu tavarat kaappiin:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ei niin ja ois jo koti ikävä(n)

Muillakin pilaantuu tavarat kaappiin:eek:
Juu, tuon jääkaapin tyhjentäminen on kuin päiväkirjaa lukis kesän kattauksista. :confused:

Mut nyt lupaan, tsekkaan ja pyyhin rätillä ees parin viikon välein tuon pömpelin...

Tuo jäälaatta johtuu varmasti siitä kun pidän jääkaappia kylmimmällä säädöllä. Joku hellekesä mätäni kaikki käsiin ja siitä otin opikseni...mut kyllä tuommonen ikirouta kans vie virtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eikä tässä vielä kaikki! Tuo ovi ei aina pysy kunnolla kiinni vaikka on uudehko jääkaappi, ja alhaalla on takaseinässä 30×30×4 cm jäälaatta.
Kaappi on ilmeisesti kenollaan oven aukeamis suuntaan ja korjaantuu kun laittaa vaikka suoraan, takakeno asennossa ovi ei pysy auki montaa sekuntia. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Ennevvanhaan oli niitä tappajamummoja, jotka juotti kissalle päivän kupissa seissyttä kermaa ("karva kiiltää!") ja jouluruuat mätäni pöydässä pyhien yli...:cautious:
on vieläkin... :cautious: anoppi ja appi tekevät ruokaa päivällä klo12 ja sitten lähtevät johonkin ruoan jälkeen, vaikka mökillä käymään jä jättävät päiväruoan hellalle jäähtymään... sitten tulevat takaisin illalla 17-20 aikaan ja laittavat ruoan jääkaappiin tai syövät pois. :sick: Siellä täytyy välilllä katsoa tarkkaan mitä syö :whistle:
 
Siitä kun joku osuu takaseinään, syntynyt jää alkaa sitten lisääntymään itsekseen vaikka takaseinään osunut tavara otettaisi pois.
:confused:
No tuolla alhaalla takaseinässä kiinni on ollu mun the purkkirivistö, eli jalapenot (3 purkkia :oops:) miehen sillit, lakkahillot jne.
Ja se pizzaloota survottiin nimenomaan sinne perukoille kun ne on niin isoja.

Mut en mä tuommosista ikijäistä oo kuullu kenenkään muun jääkaapissa...:oops:
 
No tuolla alhaalla takaseinässä kiinni on ollu mun the purkkirivistö, eli jalapenot (3 purkkia :oops:) miehen sillit, lakkahillot jne.
Ja se pizzaloota survottiin nimenomaan sinne perukoille kun ne on niin isoja.

Mut en mä tuommosista ikijäistä oo kuullu kenenkään muun jääkaapissa...:oops:
Mä olen nähnytkin yhden työpaikan jääkaapissa, meni vaan monta kuukautta että sain käyttäjät ymmärtämään jäätymisen syyn. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
No tuolla alhaalla takaseinässä kiinni on ollu mun the purkkirivistö, eli jalapenot (3 purkkia :oops:) miehen sillit, lakkahillot jne.
Ja se pizzaloota survottiin nimenomaan sinne perukoille kun ne on niin isoja.

Mut en mä tuommosista ikijäistä oo kuullu kenenkään muun jääkaapissa...:oops:
Meillä pakastimen pitäisi olla sellainen mikä ei muodosta jäätä, mutta kummasi siellä on taas niin paljon jäätä ettei yläkori meinaa aueta... vasta tammikuun pakkasilla sulatin sen....:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Meillä pakastimen pitäisi olla sellainen mikä ei muodosta jäätä, mutta kummasi siellä on taas niin paljon jäätä ettei yläkori meinaa aueta... vasta tammikuun pakkasilla sulatin sen....:cautious:
Pakastettava tavara ensin jääkaappiin jos ei ole valmiiksi jäässä tai kylmää. Huoneenlämpöinen tavara suoraan pakasteeseen tekee helposti jääkerroksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

en
enää
ikinä
säästä
luumusosepurkkeja
loppiaisen
yli!

Luulen hullu aina että tuun käyttämään sitä jotenkin joulujen jälkeen.
Ei, oon asunu omillani jo kohta 25 vuotta ja koskaan en oo sörssänny mitään kevät-luumutorttuja. :cautious:
 

Yhteistyössä