Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun kissa ei osaa olla luonteva. Eli tyyliin: ole vähän aikaa silitettävänä ja sit taakse poistu.

Jos sitä silittää (ja silitän päälaelta ja poskista mistä kissat tykkää), niin se kiehnää miljoonalla eri mutkalla, roikkuu meikäläisessä, ei osaa käydä nukkumaankaan. Jos siirryn paikaltani ja toivon että se jäis huilaamaan sängylle ulko-yövuoron jälkeen, niin se tulee perässä.

Yks aikoinaan mulla ollut kissa iski silittämisen päätteeks kynnet mun käteen (jos erehtyi mahan puolelta silittämään), mut ei tääkään osaa säännöstellä hellyyden kohteena oloa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mun kissa ei osaa olla luonteva. Eli tyyliin: ole vähän aikaa silitettävänä ja sit taakse poistu.

Jos sitä silittää (ja silitän päälaelta ja poskista mistä kissat tykkää), niin se kiehnää miljoonalla eri mutkalla, roikkuu meikäläisessä, ei osaa käydä nukkumaankaan. Jos siirryn paikaltani ja toivon että se jäis huilaamaan sängylle ulko-yövuoron jälkeen, niin se tulee perässä.

Yks aikoinaan mulla ollut kissa iski silittämisen päätteeks kynnet mun käteen (jos erehtyi mahan puolelta silittämään), mut tää ei osaa säännöstellä hellyyden kohteena oloa.
Meillä oli mun lapsuuden kotona sellanen kahjo kolli mikä kävi heti käteen kiinni kun silittäminen riitti. Ilman varotuksiao_O Oli muutenkin melko häijy luotoinen kissa, en oo vastaavanlaista tavannut koskaan ja meillä kotona ja itselläni sekä tuttavilla on aina ollut paljon kissoja. Tuo oli vielä meidän omasta pentueestakin joten tiedossa on ettei ollut kaltoin kohdeltu tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Meillä oli mun lapsuuden kotona sellanen kahjo kolli mikä kävi heti käteen kiinni kun silittäminen riitti. Ilman varotuksiao_O Oli muutenkin melko häijy luotoinen kissa, en oo vastaavanlaista tavannut koskaan ja meillä kotona ja itselläni sekä tuttavilla on aina ollut paljon kissoja. Tuo oli vielä meidän omasta pentueestakin joten tiedossa on ettei ollut kaltoin kohdeltu tms.
No se oli ainakin selvä merkki siltä lopettaa. :D
Tää ei tiedä itsekään milloin on lopettamisen aika.
 
Hellyin antamaan tuolle vielä raksuja. Söi heti, ja nyt moukuu...mitä vielä puuttuu?
Tuolla on joko loputon nälkä, tai loputon maha. :cautious:
Silti ei ole ylipainoinen kissa...kai se sit kuluttaakin paljon tuolla ulkona.
 
r0s
Lounaanvalmistelupaussi.

Kalanperkeet kiehuvat, suurimmat lihat erotin jo parin minuutin kypsennyksen jälkeen.

Ja tässä eilinen ruoanlaitto. Mies kokkasi kun mä katsoin jalkapalloa. Yhteys oli vaan niin hidas etten saanut kuvaa illalla jakoon. Huomioikaa kantarellit! Löysin kokonaisen kourallisen ja kaksi vaaleaorakasta lisäksi. :p

 
Vaikuttaa että sillä voisi olla matoja,yleensä kissa toimii noin kun sillä on matoja..Syötä matokuuri.
No juu, sillä oli matoja 2-3 viikkoa sitten, annoin semmoisen raksu-muotoisen matolääkkeen, mut en oo ihan varma että söikö se sen. Eläinlääkäri sanoi se ei tehoa kuin aikuisiin matoihin, ja että 2 viikon päästä, eli nyt pitäis kans madottaa uudestaan, jotta ne madon munat/toukat kuolis myös.

Matojen puolesta puhuis myös se että tuo äsken kyhjötti tassut mahan alla, sillein kyyryssä...voi olla mahassa möyrinää. Siis sfinksi-asento mut tassut mahan alla. :rolleyes:
Karvakaan ei ole parhaassa kunnossa.

Pidän tän päivän nälässä ja illalla tarjoan sen raksulääkkeen, jospa se maistuis nälkäisenä paremmin. Sit jos ei ota, niin haen niskaan siveltävää lääkettä. (y)

Mitään suuhun ruiskutettavaa pastaa en enää ikinä anna, siinä on mies ja mä ihan naarmuilla ja kämppä remontissa, kun kissa pistää hanttiin. :D
 
Lounaanvalmistelupaussi.

Kalanperkeet kiehuvat, suurimmat lihat erotin jo parin minuutin kypsennyksen jälkeen.

Ja tässä eilinen ruoanlaitto. Mies kokkasi kun mä katsoin jalkapalloa. Yhteys oli vaan niin hidas etten saanut kuvaa illalla jakoon. Huomioikaa kantarellit! Löysin kokonaisen kourallisen ja kaksi vaaleaorakasta lisäksi. :p

Mun on tänään pakko päästä mun salaiseen kanttarellipaikkaan...:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
No juu, sillä oli matoja 2-3 viikkoa sitten, annoin semmoisen raksu-muotoisen matolääkkeen, mut en oo ihan varma että söikö se sen. Eläinlääkäri sanoi se ei tehoa kuin aikuisiin matoihin, ja että 2 viikon päästä, eli nyt pitäis kans madottaa uudestaan, jotta ne madon munat/toukat kuolis myös.

Matojen puolesta puhuis myös se että tuo äsken kyhjötti tassut mahan alla, sillein kyyryssä...voi olla mahassa möyrinää. Siis sfinksi-asento mut tassut mahan alla. :rolleyes:
Karvakaan ei ole parhaassa kunnossa.

Pidän tän päivän nälässä ja illalla tarjoan sen raksulääkkeen, jospa se maistuis nälkäisenä paremmin. Sit jos ei ota, niin haen niskaan siveltävää lääkettä. (y)

Mitään suuhun ruiskutettavaa pastaa en enää ikinä anna, siinä on mies ja mä ihan naarmuilla ja kämppä remontissa, kun kissa pistää hanttiin. :D
Meillä toimii se niskaan laitettava lääke,joskus harvoin kun annetaan suuhun laitettava pilleri niin siinä on ihmiset ja kissat naarmuilla vaikka kuinka olisi pyyhkeeseen tms kiedottu.
 
Mies meni kauppaan, en uskalla ottaa sitä ja ruokia vastaan ennenku tuo törkyinen jääkaappi on putsattu. :cautious:

Jahas.
-3 aloitettua voipakkausta. Whatta...?
-2 aloitettua tuorejuustopakkausta krem bonsuur-au revoir
-ranskankermapurkki jossa päiväykset ummessa, kai mun piti tuosta jotain tehdä...
-2 alotettua kermapurkkia, mulla oli kai jokin ihme luova kokkauskausi ja piti laittaa johonki ruokaan kermaa vain vähän ja nuo jäi auki
-avattu herkkusienipurkki juhannukselta, nam ne pekoniin käärityt tuorejuustosienet oli hyviä
-Cessibon-kermavaahtopullo...hmm, me EI olla ruiskittu sillä miehen kans tosiamme, vaan se tuli johonki kesäiseen marjatorttuun!
-avattu viikunahillopurkki joululta...hmmm...ne viikunahillo-joulutortut oli kyl hyviä! Mut säilyykö tuo hillo vielä kauan?

(Loput siis normaalia ja tuoretta maito-kurkku-kananmuna -settiä)
 
Ranskankerma ei pilaannu ihan heti ensimmäisien kuukausien jälkeen parasta ennen päiväyksestä. (y)
Kiitos tästä tiedosta! :) Mut yritän silti käyttää sen viikon sisään...

Ja tiedoksi kaikille että putsaan jääkaapin 1-2 kk sisään, eli keväisiä raatoja siellä ei oo.
Mut mä innostun kokeilemaan aina uusia reseptejä, ja sit niitä puoliks käytettyjä purkkeja jää...o_O
 

Yhteistyössä