Hyvältä näyttää, mutta niin pieni annos. Tuosta tulisi vain vihaiseksi
Jäähtyy nopeammin ku ottaa vähän kerrallaan.
Ku on kiirus takaisin työmaalle...
Hyvältä näyttää, mutta niin pieni annos. Tuosta tulisi vain vihaiseksi
Ennevvanhaan oli niitä tappajamummoja, jotka juotti kissalle päivän kupissa seissyttä kermaa ("karva kiiltää!") ja jouluruuat mätäni pöydässä pyhien yli...Isoäitini pesi aina limaiset nakit ja syötti ne meille. Pari kertaa söin ennen kuin tajusin homman nimen. Ihmettin miksi aina on maha ihmeellinen nakkien jälkeen...
Isoäidillä oli 10 sisarusta, joten ruoan kanssa oli tiukkaa. Tästä syystä hän ei sitten heittänyt mitään roskiin myöhemmälläkään iälläEnnevvanhaan oli niitä tappajamummoja, jotka juotti kissalle päivän kupissa seissyttä kermaa ("karva kiiltää!") ja jouluruuat mätäni pöydässä pyhien yli...
Osta apteekista sitä vitamiinitöhnää nutri-plus tuubi ja kuorrutat sen matolääkkeen sillä niin menee alas ilman tappeluita. Jos matolääke on liian iso ja sen voi pilkkoa niin pilko murusiksi ja kuorruta. Meillä se toimi tai sitten kissa kiinni ja suu auki ja suuhun/kurkkuun lääke ja sitten suu kiinni ja siveli kurkusta että tuli nielemisrefleksi.Juu, hommaan kans sitä niskatöhnää.
Tuo raksulääke on ollu kätevä kun tuo on sen syöny oikeiden raksujen seassa, mut nyt se on käyny epäluuloiseksi.
Matokuurin tarpeessa säkin?
Ei vaan nenäliinan tai uuden nenänMatokuurin tarpeessa säkin?
Johtuu siitä, ettet karaissut itseäsi uimisella eilen...Ei vaan nenäliinan tai uuden nenän
Ei niin ja ois jo koti ikäväNii-i!
Ei ole oman sängyn voittanutta...
Muillakin pilaantuu tavarat kaappiinMies meni kauppaan, en uskalla ottaa sitä ja ruokia vastaan ennenku tuo törkyinen jääkaappi on putsattu.
Jahas.
-3 aloitettua voipakkausta. Whatta...?
-2 aloitettua tuorejuustopakkausta krem bonsuur-au revoir
-ranskankermapurkki jossa päiväykset ummessa, kai mun piti tuosta jotain tehdä...
-2 alotettua kermapurkkia, mulla oli kai jokin ihme luova kokkauskausi ja piti laittaa johonki ruokaan kermaa vain vähän ja nuo jäi auki
-avattu herkkusienipurkki juhannukselta, nam ne pekoniin käärityt tuorejuustosienet oli hyviä
-Cessibon-kermavaahtopullo...hmm, me EI olla ruiskittu sillä miehen kans tosiamme, vaan se tuli johonki kesäiseen marjatorttuun!
-avattu viikunahillopurkki joululta...hmmm...ne viikunahillo-joulutortut oli kyl hyviä! Mut säilyykö tuo hillo vielä kauan?
(Loput siis normaalia ja tuoretta maito-kurkku-kananmuna -settiä)
Ei kun siitä että täällä on kylmäJohtuu siitä, ettet karaissut itseäsi uimisella eilen...
Juu, tuon jääkaapin tyhjentäminen on kuin päiväkirjaa lukis kesän kattauksista.Ei niin ja ois jo koti ikävä
Muillakin pilaantuu tavarat kaappiin
Isoäitini pesi aina limaiset nakit ja syötti ne meille. Pari kertaa söin ennen kuin tajusin homman nimen. Ihmettin miksi aina on maha ihmeellinen nakkien jälkeen...
Kaappi on ilmeisesti kenollaan oven aukeamis suuntaan ja korjaantuu kun laittaa vaikka suoraan, takakeno asennossa ovi ei pysy auki montaa sekuntia.Eikä tässä vielä kaikki! Tuo ovi ei aina pysy kunnolla kiinni vaikka on uudehko jääkaappi, ja alhaalla on takaseinässä 30×30×4 cm jäälaatta.
Okei. Hmm, kohta haen vatupassin...Kaappi on ilmeisesti kenollaan oven aukeamis suuntaan ja korjaantuu kun laittaa vaikka suoraan, takakeno asennossa ovi ei pysy auki montaa sekuntia.
Siitä kun joku osuu takaseinään, syntynyt jää alkaa sitten lisääntymään itsekseen vaikka takaseinään osunut tavara otettaisi pois.Tuo jäälaatta johtuu varmasti siitä kun pidän jääkaappia kylmimmällä säädöllä.
Jos sä oot liian laiha, niin sit sua paleltaa ainaEi kun siitä että täällä on kylmä
on vieläkin... anoppi ja appi tekevät ruokaa päivällä klo12 ja sitten lähtevät johonkin ruoan jälkeen, vaikka mökillä käymään jä jättävät päiväruoan hellalle jäähtymään... sitten tulevat takaisin illalla 17-20 aikaan ja laittavat ruoan jääkaappiin tai syövät pois. Siellä täytyy välilllä katsoa tarkkaan mitä syöEnnevvanhaan oli niitä tappajamummoja, jotka juotti kissalle päivän kupissa seissyttä kermaa ("karva kiiltää!") ja jouluruuat mätäni pöydässä pyhien yli...
No tuolla alhaalla takaseinässä kiinni on ollu mun the purkkirivistö, eli jalapenot (3 purkkia ) miehen sillit, lakkahillot jne.Siitä kun joku osuu takaseinään, syntynyt jää alkaa sitten lisääntymään itsekseen vaikka takaseinään osunut tavara otettaisi pois.
Mä olen nähnytkin yhden työpaikan jääkaapissa, meni vaan monta kuukautta että sain käyttäjät ymmärtämään jäätymisen syyn.No tuolla alhaalla takaseinässä kiinni on ollu mun the purkkirivistö, eli jalapenot (3 purkkia ) miehen sillit, lakkahillot jne.
Ja se pizzaloota survottiin nimenomaan sinne perukoille kun ne on niin isoja.
Mut en mä tuommosista ikijäistä oo kuullu kenenkään muun jääkaapissa...
Meillä pakastimen pitäisi olla sellainen mikä ei muodosta jäätä, mutta kummasi siellä on taas niin paljon jäätä ettei yläkori meinaa aueta... vasta tammikuun pakkasilla sulatin sen....No tuolla alhaalla takaseinässä kiinni on ollu mun the purkkirivistö, eli jalapenot (3 purkkia ) miehen sillit, lakkahillot jne.
Ja se pizzaloota survottiin nimenomaan sinne perukoille kun ne on niin isoja.
Mut en mä tuommosista ikijäistä oo kuullu kenenkään muun jääkaapissa...
Pakastettava tavara ensin jääkaappiin jos ei ole valmiiksi jäässä tai kylmää. Huoneenlämpöinen tavara suoraan pakasteeseen tekee helposti jääkerroksia.Meillä pakastimen pitäisi olla sellainen mikä ei muodosta jäätä, mutta kummasi siellä on taas niin paljon jäätä ettei yläkori meinaa aueta... vasta tammikuun pakkasilla sulatin sen....