vierailija
Sie oikein yllyttämällä yllytät kiusaamaan itseäsi ja sitten valitat kun saat sen mitä olet kerjännyt. Onko tuossa mitään järkeä?Mulle tuodaan kohta mummin muussia ja lihapullia. En maksanut.
Sie oikein yllyttämällä yllytät kiusaamaan itseäsi ja sitten valitat kun saat sen mitä olet kerjännyt. Onko tuossa mitään järkeä?Mulle tuodaan kohta mummin muussia ja lihapullia. En maksanut.
Mitäs on kiusattu.Sie oikein yllyttämällä yllytät kiusaamaan itseäsi ja sitten valitat kun saat sen mitä olet kerjännyt. Onko tuossa mitään järkeä?
Kiusataan täällä muitakin, sinä olet ainoa joka siitä kitisee. Oikeinko haluat sitä lisää?Mitäs on kiusattu.
Mitä sitte?Kiusataan täällä muitakin, sinä olet ainoa joka siitä kitisee. Oikeinko haluat sitä lisää?
Teet sen saadaksesi huomiota ja sääliä?Mitä sitte?
Teet sen saadaksesi huomiota ja sääliä?
Koitas nyt mulkoilla kenen viestiä nyt kommentoit.Ai sä uskot nykyään niihin asioihin?
Sinähän siinä oikein anelet riitaa.Miksi Akk.ela oikein kerjäämällä kerjää verta nenusta. aloittaa itse aina tuon maksamis jutun ja sitten kun sitä jatkaa niin huutaa heti että häntä kiusataan..
Sen joka muokkas mun viestiäKoitas nyt mulkoilla kenen viestiä nyt kommentoit.
En vaan ak.kela. olisi antanut jo sen maksujutun olla. vanha vitsiSinähän siinä oikein anelet riitaa.
Mulle tuodaan kohta mummin muussia ja lihapullia. En maksanut.
Sinähän siinä oikein anelet riitaa.
Että kuka aloitti. häMulle tuodaan kohta mummin muussia ja lihapullia. En maksanut.
Well well hello there...SenoritaAquela!
Cuba libre!
*jatkaa espanjan yksityistunteja*
Kävin talakoisa eilen ja tyttö onto mulle kaks voileipää ja kupin kahvia.
Eikä tarttenu mun maksaa mittään.
Koitan vain sanua, että ommeitä muitaki.
Eikö se ois helepompi sanua, että rom än koke?Aquela!
Cuba libre!
*menee jatkamaan espanjan yksityistunteja/kirjekurssia*
Ettet vaan ryystäisi loman kunniaksi samoja cuba librejä kuin Nasse-setä aikoinaan.Aquela!
Cuba libre!
*menee jatkamaan espanjan yksityistunteja/kirjekurssia*
Oliko tuo nyt sanottu nätisti?Olen samaa mieltä että Aqela itse aiheuttaa sen että toiset kiusaa. Hän myös provosoituu niin helposti että ei pysty pitämään kieltä kurissa ja ennemmin tai myöhemmin banni rapsahtaa taas.Kun ei opi niin ei opi.
Mistä kattelet?Stranger things 3. tuotantokausi