En vielä mistään, mutta kuulin että tulee pianMistä kattelet?
En vielä mistään, mutta kuulin että tulee pianMistä kattelet?
En vielä, mutta tulen pian
Et ilmeisesti halua että se toitotus loppuu ikinä.Kukas se juhannuksena alkoi kyselemään minulta että kuka maksaa mökkireissun ruoat yms. menot? Joku sanoi että elän toisen rahoilla. Aina kun sanoin täällä että syön jotakin tms. Niin minulta kysyttiin mieskö maksoi.
Katotaan niin kiusaaminen ei lopu ikinä.Et ilmeisesti halua että se toitotus loppuu ikinä.
Kirjotan kohta kirjan jonka nimeks laitan: Syyttömästi alapeukutettu
Jos et itse halua niin ei lopu.Katotaan niin kiusaaminen ei lopu ikinä.
Se oli totuus.Etkö kestä totuutta?Oliko tuo nyt sanottu nätisti?
Luulenpa että ainoa joka sen toivoo jatkuvan olet sinä.Et ilmeisesti halua että se toitotus loppuu ikinä.
Oikea totuuden torvi.Se oli totuus.Etkö kestä totuutta?
No en. musta se on jo vanha vitsi enkä jaksaisi lukea tästä ketjusta enää yhtään siitä jankutusta.Luulenpa että ainoa joka sen toivoo jatkuvan olet sinä.
Yksinkertainen ratkaisu: Ohita sellaset viestit mistä et pidä.No en. musta se on jo vanha vitsi enkä jaksaisi lukea tästä ketjusta enää yhtään siitä jankutusta.
En, mutta en ole toisaalta kyllä etsinytkäänOnko kukaan löytänyt sieniä?
Mä löysin tänään viisi ruskeaa haperoa jotka ilmeisesti ovat makoisia koska olivat aivan toukkien valtaamat.
Ja sit löysin yhden kangastatin.
Akela voisi tehdä myös niin. ei välitetä niistä enää jookos?Yksinkertainen ratkaisu: Ohita sellaset viestit mistä et pidä.
No kysy häneltä, enhän mä voi tietääAkela voisi tehdä myös niin. ei välitetä niistä enää jookos?
Sienet on hävinny tästä läänistä kokonaan.Onko kukaan löytänyt sieniä?
Mä löysin tänään viisi ruskeaa haperoa jotka ilmeisesti ovat makoisia koska olivat aivan toukkien valtaamat.
Ja sit löysin yhden kangastatin.
Ne muutti meiän lääniinSienet on hävinny tästä läänistä kokonaan.
Eli et kestä totuutta,ei se mikään yllätys ollut.Oikea totuuden torvi.
Peuranpaskaa kyllä löysin niin, että epäilenpä, että ne kehvelit popsivat herkulliset tatit suihinsa.Sienet on hävinny tästä läänistä kokonaan.
Ei muuttanu, asiaa on tutkittu.Ne muutti meiän lääniin
Peurat pakasteeseen, niitä on muutenki ihan liikaa. Voin lainata välineet hommaan.Peuranpaskaa kyllä löysin niin, että epäilenpä, että ne kehvelit popsivat herkulliset tatit suihinsa.