Peurat pakasteeseen, niitä on muutenki ihan liikaa. Voin lainata välineet hommaan.
Emmä oikein tiedä. Etenkin se yksi on soma, kun ei oo vielä päättänyt, kuuluuko kävellä, juosta vai loikkia ja sit se tekee niitä satunnaisessa järjestyksessä.
Peurat pakasteeseen, niitä on muutenki ihan liikaa. Voin lainata välineet hommaan.
Ei muuttanu, asiaa on tutkittu.
YritetäänAkela voisi tehdä myös niin. ei välitetä niistä enää jookos?
Et sinä siinä onnistu.Yritetään
Ok.No kysy häneltä, enhän mä voi tietää
En ehtinyt kysyä.Yritetään
Laula vessassa jalat seinälläNyt on viikko pakattu reppuun ja kaikki alkaa olla valmista, huomenna illalla sitten lähen
Mitäs sitä nyt tekis
Mä oon kai mökkiytynyt ja ihan pihalla mutta minne olet menossa?Nyt on viikko pakattu reppuun ja kaikki alkaa olla valmista, huomenna illalla sitten lähen
Mitäs sitä nyt tekis
Heti kun pissattaa.Laula vessassa jalat seinällä
Kuopion suuntaanMä oon kai mökkiytynyt ja ihan pihalla mutta minne olet menossa?
Yksi tän maailman kolista joissa tunnen olevani kotona.Kuopion suuntaan
Mä en vaan tajua mikä mystiikka siihen liittyy, että hetkenä jona saavun sinne ja kuulen sen murteen, alan vääntämään sitä murretta...täällä kotona ollessa taas en edes kunnolla muista miten se vääntyyYksi tän maailman kolista joissa tunnen olevani kotona.
eihän sun sinne pitänyt mennäKuopion suuntaan
suomen pe.rsereikäYksi tän maailman kolista joissa tunnen olevani kotona.
eihän sun sinne pitänyt mennä
Mä en vaan tajua mikä mystiikka siihen liittyy, että hetkenä jona saavun sinne ja kuulen sen murteen, alan vääntämään sitä murretta...täällä kotona ollessa taas en edes kunnolla muista miten se vääntyy
olen suomen pe.rsereikä
Mutku toinen puoli juurista on pohojanmaalta, enkä mä sitäkään ala puhumaan koskaan luontevasti..alkasinkinJuuria siellä niin se on veressä.
oukkelidoukkeli ekä ole esko
Niin no asiat muuttuu Eskoseni, meen kuitenki