Har maa, post: 32255775, member: 51226"]Olen niin mitätön ja turha että ei mitään väliä sillä kuka olen kirjautuneena.”
olen taas oma veepää-itseni
Voi mua reppanaa kun en vielä tiedä mitä munaton tarkottaa, Ei mun itteeni tartte joka käänteessä mainostaa. KAIKKI tietää muutenkin mitä olen.
Jos olisin niin selvittäisin varmuudella kuka olet.p unanuttu taitaa ollakin itse möde
MIssäpäin Reikkaa lomailit?Kali mera! Terkkuja Kreikasta
Veikkaan vahvasti, että nyt sille tuli pöksyjen vaihto eteenJos olisin niin selvittäisin varmuudella kuka olet.
Jos olisin niin selvittäisin varmuudella kuka olet.
Kattelekko sitä jo? Et prkele sitte kerro siitä mitään ekkä kato kokonaan ku mä katon sitä vasta huomena *huutaa puoli hysteerisenä*Stranger things 3. tuotantokausi
noupVeikkaan vahvasti, että nyt sille tuli pöksyjen vaihto eteen
Mä voin kertooKattelekko sitä jo? Et prkele sitte kerro siitä mitään ekkä kato kokonaan ku mä katon sitä vasta huomena *huutaa puoli hysteerisenä*
8 jaksoo ni pitäs olla sunnuntaihin suoritettu jos kattoo 4 jaksoo illassa Päivällä ei pysty kattoon koska tunnelma ei ole sama kun illalla ja koska lapset
Oltiin Kreetalla, ihana paikka! Rhodos oli kanssa ihanaMIssäpäin Reikkaa lomailit?
Mä kävin joskus Rhodoksella ja vieläkin ikävä sinne, vaikka ihan turistirysähän se oli ja taitaa vieläkin olla.
En kato vielä, enkä mä mtn uskaltais kertoa kun täällä on yks alapeukku eemeli joka kyllä tuikkais samantienEt prkele sitte kerro siitä mitään ekkä kato kokonaan ku mä katon sitä vasta huomena *huutaa puoli hysteerisenä*
Kakit suoraan kintuilles?noup
LALALALALALALAAA!!!!Mä voin kertoo
Siinä vaiheessa tulee tuplapeukut, mäkin osaan alapeukutella tarvittaessaEn kato vielä, enkä mä mtn uskaltais kertoa kun täällä on yks alapeukku eemeli joka kyllä tuikkais samantien
Kakit suoraan kintuilles?
Etpäs voi. Se on sanaton sääntö että juonia ei paljastella. Yritin vastata toisin mut se jäi roikkuun johkiMä voin kertoo
Mhahahahaaa...eiks kukaan kertonut ettei mua taas toisaalta kannata myöskään yllyttää?Siinä vaiheessa tulee tuplapeukut, mäkin osaan alapeukutella tarvittaessa
Mutta hyvä että nyt on sopimus syntyny ja voidaan jatkaa peukut ylöspäin
Mun pöksyissä on valkovuotoa ja limaaVeikkaan vahvasti, että nyt sille tuli pöksyjen vaihto eteen
Ei paljastella mitäänEtpäs voi. Se on sanaton sääntö että juonia ei paljastella. Yritin vastata toisin mut se jäi roikkuun johki
NoupEn kato vielä, enkä mä mtn uskaltais kertoa kun täällä on yks alapeukku eemeli joka kyllä tuikkais samantien
Kakit suoraan kintuilles?
Mun pöksyissä on valkovuotoa ja limaa
varmasti on myös rellun pöksyissäEllu ne on ihan normaaleja juttuja valkovuodot ja limat.
Yllyynnyppäs tosiaan niin mää käyn jonku hakkerointi kurssin ja hakkeroin sun viesteihin sellasen alapeukkuautomaatin mikä alapeukuttaa minuutin välein suaMhahahahaaa...eiks kukaan kertonut ettei mua taas toisaalta kannata myöskään yllyttää?