Nii, eli hellettä kaivataan sielläkin suunnassaUlkona on kylmä. Kyllä nyt on kun en tee duunia.
Semmonen 20c on ok.Nii, eli hellettä kaivataan sielläkin suunnassa
https://giphy.com/gifs/no-cat-nR4L10XlJcSeQNäkkyykö siel savvoossa netflix?
Puhe oli säästä mutta hyvä tietää tämäkinSemmonen 20cm on ok.
Sehän on melkein pakkasen puolellaSemmonen 20c on ok.
Minä nyt noita mittoja tässä kysellytSemmonen 20cm on ok.
Sinäkö jotain tekisitUlkona on kylmä. Kyllä nyt on kun en tee duunia.
Ei oo. 20+Sehän on melkein pakkasen puolella
Tuosta tulee mieleen sellainen itsensäpaljastelija joka kyttää puistossa pelkässä pitkässä takissa ja sitten viuh...Pärhana, ei oo totta ja toi yks vielä antoi peukun tosta viestistä sulle*tirisee kun haluaa paljastaa väärällä hetkellä kaiken*
Eikös sulla ole pöksyjä ollenkaanMissä pöksyissä?
Oho, johan nyt pomppas. Olin samalla työnantajalla 1989-2019. Sairauden takia vaihdan ammatin. 3v. opiskelu edessä.Sinäkö jotain tekisit
Järkytyit niin että rupesit puhumaan melkein kuin Mila. nnaMä mikään punanen oo vaan sininen tai aina musta*jörkyttyy niin ettei tiedä itkeä vai laittaa shokki ilme päälle*
Kirjosiepon poikanen ehkä?Tietääks kukaan linnuista? Mä ajoin autolla töihin ja keskellä tietä oli aivan pienenpieni (max 5cm)harmaa pikkulintu iso kastemato suussa, hyvä et se tirppa pysty liikkuun sen kans ku se mato oli nii iso. Aattelin oisko se ollu hömötiainen mut en oo nähny niitä aikoihin ja wikipedia sanoo et ne elelee kuusimetsissä ja syö hyönteisiä ja toukkia(kuuluuko kastemato niihin) Toi oli ihan taajama alueella, ei metsää ympärillä?
Eikös sulla ole pöksyjä ollenkaan
Me siskot pidetään yhtä ja näytetään kaiken maailman pelleille närhen munaskutMiksi tesiskot haluatte tuota punamuttua?Heittää teidät menemään kun on saanut tarpeekseen ja siirtyy seuraavaan.puhun kauan sitten koetusta kokemuksesta.
Ei se opiskelu sinusta nuorta tee.Oho, johan nyt pomppas. Olin samalla työnantajalla 1989-2019. Sairauden takia vaihdan ammatin. 3v. opiskelu edessä.
lesPöEi se opiskelu sinusta nuorta tee.
Minä nyt noita mittoja tässä kysellyt
Ei se opiskelu sinusta nuorta tee.
En tiiä, semmonen pullea pieni pallo se oli, mut ei kuitenkaan pörrösen poikasen näkönen vaan ihan sileehöyheniseltä näytti. Oli äärimmäisen sulonen veitikka ku se sen madon kans teutaroi ja harppoi eteenpäin ihan ku joku disney lintu Olis ollu hiljasemmalla alueella ni olisin pysäyttäny ja kattonu tarkemmin mut sen verran vilkas tie etten kehannuKirjosiepon poikanen ehkä?
On sullakin asenne. Tiedätkö että yleensä ihmiset opiskelee uuden ammatin saadakseen paremmat mahdollisuudet työllistyä työhön jota kykenee tekemään. Sun ratkaisu varmaan onkin sossunluukku.Ei se opiskelu sinusta nuorta tee.