Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on lapsesta asti ollut joku ongelma omien koulukuvien kanssa, ja nyt muksujen koulukuvien.
En jaksais millään pistää tikkua ristiin niiden eteen.

Ei, tykkään koulukuvista, mutta olen vain laiska.

Ala-asteella hädin tuskin viitsin äidille viedä kuvauslappuja.

Nyt huomasin että muksun koulukuvien tarjousaika meni umpeen....ääähh...nyt ne on kalliimpia.

Ja tiedän että kaikki ei tilaa kuin vähän, jos ollenkaan. Mä tilaan isovanhemmille, kummeille ja meille.
Mutta laiskottaa.
Sama täällä! Joskus kerkisivät lähettää jopa sen perus kuvapaketin, ilman että valittiin kuvia.

Ja, olen todella todella huonosti hoitanut ne albumeihin. Siinä on hommaa kun vaan viitsisi aloittaa. Kolmen lapsen kuvat ykkösestä ysiin!😮💨 Siellä ne on kirjekuorissa kaapissa!🙇‍♀️

Myydäänköhän nykyjään edes kunnollisia kuva-albumeja..,🤔
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Ei puhuta karkeista enää ku mulle tulee nälkä.

Ni ja alkaa himottaa pihlaja (siis kettukarkki) joulutortut! :p
Oi ei ! Kettukarkit!!

Sulkekaa silmänne herkät, nyt tulee järkkyä:

Karviksella oli usein tapana vitsailla:

”Tuu tyttö katsomaan sedällä on kettukarkkeja täällä” (ja tämä rahisevalla möreällä äänellään)😂😂😂 Osoitti taskuaan.
Työnsin sitten käden sinne taskuun ni eipä ollu! Ei ollu kettukarkkeja eikä mitään muutakaan pehmeetä.😂🙇‍♀️🤷‍♀️😂
 
Juttelin juuri rakkaan nuorimman palleroni kanssa ja hän tietää mikä hänestä tulee isona.

Hänestä tulee rikostutkija.🥹
Mitä olen tehnyt väärin!!!!😭🙄😁

On käynyt koulun kautta (kesken viikkoa/päivää) turvallisuusalan hommeleita kyttäämässä ja opiskelemassa.
Kaksoistutkinto ja siitä poliisiopistoon ja sitten opiskelemaan kriminologiaa. Jotenkin tolleen..
Armeijasnkin haluaa, mutta mutta. Mamalla on luonnollisesti kova huoli sattuneista syistä. Kaipa menee kuitenkin.😰🥲

Kyllä mä olen onnellinen, että nyt jo noin selvillä tulevasta.

Olivat sanoneet koulutuksissa, että poliisiainesta eleet ja käytös.😬
Ja sanoivat vielä, että voi kun hekin olisivat tuossa iässä tienneet. Tyttö on melko tohkeissaan!❤ Voi tuota ihanaa riemua ja nähdä lapsensa onnistumisen tunteita yms.❤ Vaikka hän on sauhupallo niin hänestä huokuu rauha ja varmuus. Oon nii ylpee mun tylleröstä!😍
 
Juttelin juuri rakkaan nuorimman palleroni kanssa ja hän tietää mikä hänestä tulee isona.

Hänestä tulee rikostutkija.🥹
Mitä olen tehnyt väärin!!!!

On käynyt koulun kautta (kesken viikkoa/päivää) turvallisuusalan hommeleita kyttäämässä ja opiskelemassa.
Kaksoistutkinto ja siitä poliisiopistoon ja sitten opiskelemaan kriminologiaa. Jotenkin tolleen..
Armeijasnkin haluaa, mutta mutta. Mamalla on luonnollisesti kova huoli sattuneista syistä. Kaipa menee kuitenkin.🥲

Kyllä mä olen onnellinen, että nyt jo noin selvillä tulevasta.

Olivat sanoneet koulutuksissa, että poliisiainesta eleet ja käytös.
Ja sanoivat vielä, että voi kun hekin olisivat tuossa iässä tienneet. Tyttö on melko tohkeissaan! Voi tuota ihanaa riemua ja nähdä lapsensa onnistumisen tunteita yms. Vaikka hän on sauhupallo niin hänestä huokuu rauha ja varmuus. Oon nii ylpee mun tylleröstä!
No voi olla, että mieli muuttuu, jos hommaat hälle joululahjaksi UV-lampun ja lähetät tutkimaan veljen huoneen...
 
No voi olla, että mieli muuttuu, jos hommaat hälle joululahjaksi UV-lampun ja lähetät tutkimaan veljen huoneen...
Tästä poliisin hommasta hän on jankuttanut jo pitkään.
Tietenkin sanoin että minä en ole pistänyt tällaista eforttia kasvaattaakseni jotain sikaa! Vitsi vitsi.😁 Tietenkin mulle heräs huoli että ei saa enää joulukuusta viiä tai mitään muitakaan pahoja tehhä jos…😱

Sauhupallo tietää jo mitä fysiikkaa poliisikoulutuksessa tarvitaan ja ihmetteli, että naiset pääsee helpommalla. Aikoo kuulema olla miehiäkin parempi, niivvarmaa!🤭
 
Sama täällä! Joskus kerkisivät lähettää jopa sen perus kuvapaketin, ilman että valittiin kuvia.

Ja, olen todella todella huonosti hoitanut ne albumeihin. Siinä on hommaa kun vaan viitsisi aloittaa. Kolmen lapsen kuvat ykkösestä ysiin!😮💨 Siellä ne on kirjekuorissa kaapissa!🙇‍♀️

Myydäänköhän nykyjään edes kunnollisia kuva-albumeja..,🤔
Meillä ne on kirjekuorissa ympäri taloa :notworthy:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Juttelin juuri rakkaan nuorimman palleroni kanssa ja hän tietää mikä hänestä tulee isona.

Hänestä tulee rikostutkija.🥹
Mitä olen tehnyt väärin!!!!😭🙄😁

On käynyt koulun kautta (kesken viikkoa/päivää) turvallisuusalan hommeleita kyttäämässä ja opiskelemassa.
Kaksoistutkinto ja siitä poliisiopistoon ja sitten opiskelemaan kriminologiaa. Jotenkin tolleen..
Armeijasnkin haluaa, mutta mutta. Mamalla on luonnollisesti kova huoli sattuneista syistä. Kaipa menee kuitenkin.😰🥲

Kyllä mä olen onnellinen, että nyt jo noin selvillä tulevasta.

Olivat sanoneet koulutuksissa, että poliisiainesta eleet ja käytös.😬
Ja sanoivat vielä, että voi kun hekin olisivat tuossa iässä tienneet. Tyttö on melko tohkeissaan!❤ Voi tuota ihanaa riemua ja nähdä lapsensa onnistumisen tunteita yms.❤ Vaikka hän on sauhupallo niin hänestä huokuu rauha ja varmuus. Oon nii ylpee mun tylleröstä!😍
No hyvä jos suaki joku vahtii. :sneaky:

Koska: varastaisitko naapuriltas 40-60 euroa, parhaimmillaan 400?
Täysikasvuisen kuusen hinta on 50 e kieppeillä, jättikuusista saa rahaa jopa 400 e.


T:metsänomistaja
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenii, juu. Tai siis päivää.

Niska ja puoli selkää solmussa ja päätä vihloo. Varmaan koko kallonpohja jumissa.

Oon viettänyt puoli aamu yrittäen keksiä oikeaa venytystä. Rutisee ja paukkuu, muttei suostu aukeamaan! Äää! Ja luottokiropraktikkokin jäi jo eläkkeelle.
Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla peukalollaan sieltä kallonpohjan kuopasta ja sen jälkeen, kun olet tosta selvinnyt, puristelee niskajänteitä hiukkasen peukalo-etusormiotteella, mut hiukkasen varovaisemmin, ettei laatta lennä (siis sulta) Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
 
Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla muuripadan pohjalle sieltä ja sen jälkeen nai oikein kunnolla. Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
Mulla on samansuuntainen kokemus mutta ei noin pitkältä ajalta.
 
Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla peukalollaan sieltä kallonpohjan kuopasta ja sen jälkeen, kun olet tosta selvinnyt, puristelee niskajänteitä hiukkasen peukalo-etusormiotteella, mut hiukkasen varovaisemmin, ettei laatta lennä (siis sulta) Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
Tätä kokeillan illalla ku se kotiutuu. MUTTA sille pitää sanoa että varovasti. Ja puristellessa erittäin hellästi.

Toi ku vääntää kaikki aina solmuun tai katkaisee tai muuten vaan rikkoo. Liikaa voimaa ei aina ole hyvä. :D
 
Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla peukalollaan sieltä kallonpohjan kuopasta ja sen jälkeen, kun olet tosta selvinnyt, puristelee niskajänteitä hiukkasen peukalo-etusormiotteella, mut hiukkasen
varovaisemmin, ettei laatta lennä (siis sulta) Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
Näinkö tyydytät vaimosi
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
Tein kirjolohilaksaa, nyt on 3.lautasellinen menossa. :p


Hyviä nuo aasialaisen rodun edustajat tekemään ruokia.

Kuvittelen miten kolmikymppinen aasialaispari syö matolla istuen laksat, sit mies päästää vessanpyttyyn laksatiivit, ja jatkavat mattopainilla silmät innosta sirrillään.
:giggle:

"Uuh, sä oot mun samurai! Oikea Tšingis-kaani!"
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es

Yhteistyössä