Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meille tulee kohta mun miehen yks kaveri, jolla on tsainamuija...
Se muija ei tuu kylään. Koira varmaan luulis sitä oravaksi ja kävis kinttuun kiinni.
Meille ovat kaikennäköiset vieraat tervetulleita. Koiraakaan ei ole eikä tule.
"oravavieras?"

Mutta sattuuhan noita vahinkoja, minäkin erehdyin luulemaan sinua elämeksi kun veit väsynyttä miestäsi kyläreissulta kotiin.

Aiemmin miehesi puhui sinusta ylistävästi ja kertoi ostaneensa sinulle uuden laukun. Tissisi eivät olleet niin suuret kuin olet antanut ymmärtää... :sneaky:

Meille ovat kaikennäköiset vieraat tervetulleita. Koiraakaan ei ole eikä tule.
"oravavieras?"

Mutta sattuuhan noita vahinkoja, minäkin erehdyin luulemaan sinua elämeksi kun veit väsynyttä miestäsi kyläreissulta kotiin.

Aiemmin miehesi puhui sinusta ylistävästi ja kertoi ostaneensa sinulle uuden laukun. Tissisi eivät olleet niin suuret kuin olet antanut ymmärtää... :sneaky:
Arvaapa mitä sen tsainamuijan äijän vierailun suhteen kävi?
Leivoin sille pullaa ja sämpylää, ja äijä teki oharit!

Siis ei tahallaan, mutta oli aikatauluistaan varmaan 3-4 h myöhässä eikä enää ehtiny meille.

Ei ees ilmottanu vielä parinkaan tunnin päästä myöhästymisestä vaan mun miehen piti soitella perään. :rolleyes:

Mulla ois ollu sunnuntaina tasan tarkkaan muutaki tekemistä kuin leipoa turhaan jolleki neropatille, ja mun miehellä ois kans ollu muuta...jos se vielä joskus tulee meille, niin kaupan leivonnaiset isken pöytään.

Mutta pääasia että muija kihertää kotona ja setämies saa seksiä.

Ei kaikki setämiehet ole niin seksin perään tai ainakin niin luulisin 🤔

Siis ei tahallaan, mutta oli aikatauluistaan varmaan 3-4 h myöhässä eikä enää ehtiny meille.

Ei ees ilmottanu vielä parinkaan tunnin päästä myöhästymisestä vaan mun miehen piti soitella perään. :rolleyes:

Mulla ois ollu sunnuntaina tasan tarkkaan muutaki tekemistä kuin leipoa turhaan jolleki neropatille, ja mun miehellä ois kans ollu muuta...jos se vielä joskus tulee meille, niin kaupan leivonnaiset isken pöytään.

Ei ees ilmottanu vielä parinkaan tunnin päästä myöhästymisestä vaan mun miehen piti soitella perään.

Sinä siis oletat, että myöhästyminen johtui siitä, että vieras asetti seksin sämpylöiden edelle?
Vaikka leivonnaisesi ovatkin varmaan hyviä, en tuosta moittisi. Toki olisi hyvä ilmoittaa että aasianpiirakka maistuu tällä kertaa paremmin eikä siis ehdi tulemaan.

Kumpaa maistaisi, siinäpä kysymys...

Sinä siis oletat, että myöhästyminen johtui siitä, että vieras asetti seksin sämpylöiden edelle?
Vaikka leivonnaisesi ovatkin varmaan hyviä, en tuosta moittisi. Toki olisi hyvä ilmoittaa että aasianpiirakka maistuu tällä kertaa paremmin eikä siis ehdi tulemaan.

Kumpaa maistaisi, siinäpä kysymys...

Se äijä oli reissussa koko sunnuntain.

Mutta se mun pointti oli, että se ei varmaankaan osaa yksinkertasta matikkaa, että kauanko meille ajamisessa menee aikaa.

"1+1=ööö...."
"Mulla oli eilen rahaa 100 €. Mun muija Hai-Sin vei kaikki. Onkohan mulla enää rahaa."

Se on kun se veri pakkautuu kasseihin, eikä riitä aivotoimintaan enää.

• Haha
Reactions: m1es
Huomentapäivää.

Karmea keli. Synkkä ja pimeä.

Mitenköhän pystyisi tehostamaan duunia niin, että saisi seitsemässä kuukaudessa tehtyä sen mikä nyt tehdään yhdeksässä? Ois ihana jättää heipat tälle ankeudelle jo näihin aikoihin vuodesta.
Tai: muuta maalle.
Tää loppusyksyn kuulaus on täällä kaunista. :)
Sit puret burritoa sen 1-2 kk Kanarialla.

Loskakeli kaupungissa...jaiks.

Mulla on lapsesta asti ollut joku ongelma omien koulukuvien kanssa, ja nyt muksujen koulukuvien.
En jaksais millään pistää tikkua ristiin niiden eteen.

Ei, tykkään koulukuvista, mutta olen vain laiska.

Ala-asteella hädin tuskin viitsin äidille viedä kuvauslappuja.

Nyt huomasin että muksun koulukuvien tarjousaika meni umpeen....ääähh...nyt ne on kalliimpia.

Ja tiedän että kaikki ei tilaa kuin vähän, jos ollenkaan. Mä tilaan isovanhemmille, kummeille ja meille.
Mutta laiskottaa.

Koulukuvaukset ovat persiistä.

Mut ei mulla loskakeliin maallemuutto auta ku duuni on kuitenkin kaupungissa ja ilman tätä hyvää duunia ei voi viettää talvea lämpimässä.

Mut tääkin päivä pulkassa, ehkä jaksan hyvin näinkin. Uuniin pataruokaa ja sopiva asento nojatuoliin ja sitruunakin alkoi kukkia, oikeastaan kaikki on kovin hyvin :)

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä