Kalamiehen lisäksi muutkin kilpailevat veden antimista
Meille ovat kaikennäköiset vieraat tervetulleita. Koiraakaan ei ole eikä tule.Meille tulee kohta mun miehen yks kaveri, jolla on tsainamuija...
Se muija ei tuu kylään. Koira varmaan luulis sitä oravaksi ja kävis kinttuun kiinni.
Arvaapa mitä sen tsainamuijan äijän vierailun suhteen kävi?Meille ovat kaikennäköiset vieraat tervetulleita. Koiraakaan ei ole eikä tule.
"oravavieras?"
Mutta sattuuhan noita vahinkoja, minäkin erehdyin luulemaan sinua elämeksi kun veit väsynyttä miestäsi kyläreissulta kotiin.
Aiemmin miehesi puhui sinusta ylistävästi ja kertoi ostaneensa sinulle uuden laukun. Tissisi eivät olleet niin suuret kuin olet antanut ymmärtää...
Arvaapa mitä sen tsainamuijan äijän vierailun suhteen kävi?
Leivoin sille pullaa ja sämpylää, ja äijä teki oharit!
Siis ei tahallaan, mutta oli aikatauluistaan varmaan 3-4 h myöhässä eikä enää ehtiny meille.
Ei ees ilmottanu vielä parinkaan tunnin päästä myöhästymisestä vaan mun miehen piti soitella perään.
Mulla ois ollu sunnuntaina tasan tarkkaan muutaki tekemistä kuin leipoa turhaan jolleki neropatille, ja mun miehellä ois kans ollu muuta...jos se vielä joskus tulee meille, niin kaupan leivonnaiset isken pöytään.
Mutta pääasia että muija kihertää kotona ja setämies saa seksiä.
Sinä siis oletat, että myöhästyminen johtui siitä, että vieras asetti seksin sämpylöiden edelle?Arvaapa mitä sen tsainamuijan äijän vierailun suhteen kävi?
Leivoin sille pullaa ja sämpylää, ja äijä teki oharit!
Siis ei tahallaan, mutta oli aikatauluistaan varmaan 3-4 h myöhässä eikä enää ehtiny meille.
Ei ees ilmottanu vielä parinkaan tunnin päästä myöhästymisestä vaan mun miehen piti soitella perään.
Mulla ois ollu sunnuntaina tasan tarkkaan muutaki tekemistä kuin leipoa turhaan jolleki neropatille, ja mun miehellä ois kans ollu muuta...jos se vielä joskus tulee meille, niin kaupan leivonnaiset isken pöytään.
Mutta pääasia että muija kihertää kotona ja setämies saa seksiä.
Se äijä oli reissussa koko sunnuntain.Sinä siis oletat, että myöhästyminen johtui siitä, että vieras asetti seksin sämpylöiden edelle?
Vaikka leivonnaisesi ovatkin varmaan hyviä, en tuosta moittisi. Toki olisi hyvä ilmoittaa että aasianpiirakka maistuu tällä kertaa paremmin eikä siis ehdi tulemaan.
Kumpaa maistaisi, siinäpä kysymys...
Tai: muuta maalle.Huomentapäivää.
Karmea keli. Synkkä ja pimeä.
Mitenköhän pystyisi tehostamaan duunia niin, että saisi seitsemässä kuukaudessa tehtyä sen mikä nyt tehdään yhdeksässä? Ois ihana jättää heipat tälle ankeudelle jo näihin aikoihin vuodesta.
Heitä muksua ohjaimella otsaanMua ja pleikkaohjaimia ei oo tarkoitettu yhteen. Mun muksu voitti mut äsken miljoona kertaa
Pyydä että mies hierooSaas nähdä pääsenkö huomenna töihin.
Kävin suihkussa, leivoin pataruoan päälle vielä sämpylöit ja sit olikin tupa niin kuuma että avasin ikkunan. Niska taisi saada vetoa. Eikä märät hiukset auttaneet asiaa. Napsin jo pari buranaa mut voi ku sattuu!
No meikä ostaa vaimolle happy meal aterian...Opin äsken että millä summalla muijjalle kannattee ostaa joululahja?
Laita uuden vuoden jälkeen euro talteen kun saat pesää. Joulun alla ostat lahjan kertyneillä rahoilla...
Hieroi jo. Auttoi hieman muttei tarpeeksi.Pyydä että mies hieroo
Pyydä että hieroo niskastaHieroi jo. Auttoi hieman muttei tarpeeksi.
Etkä vihreitä kuulia...KÄÄÄK! Tajusin just, etten saa perinteistä WienerNougat rasiaa jouluna ku ei niitä myydä kanarialla!
Niitä voi ottaa mukaan ja syödä sit jouluna. Tai joulun jälkeen. Wienernougatit loppuisivat jo reilusti ennen aattoaEtkä vihreitä kuulia...
Eikös se ole vähän aina kiinni muista?Huomentapäivää.
Karmea keli. Synkkä ja pimeä.
Mitenköhän pystyisi tehostamaan duunia niin, että saisi seitsemässä kuukaudessa tehtyä sen mikä nyt tehdään yhdeksässä? Ois ihana jättää heipat tälle ankeudelle jo näihin aikoihin vuodesta.