Onko pullaa kahvin kanssa?Huomenta
Onko pullaa kahvin kanssa?Huomenta
Nyt ei ole. Eilen oli korvapuustia.Onko pullaa kahvin kanssa?
Kuinka miäsasiat?Nyt ei ole. Eilen oli korvapuustia.
Mies on nyt kotiseudullaan. Tulee huomenna kotiin. Hyvin menee, on välillä ollut jotakin riitoja.Kuinka miäsasiat?
Hän on kuitenkin keeper, kotiväen mieluinen, toivon.Mies on nyt kotiseudullaan. Tulee huomenna kotiin. Hyvin menee, on välillä ollut jotakin riitoja.
On tavannut mun siskon. Ens viikolla köydään mun vanhempien luona. Ei oo vaan tullut käytyä aikaisemmin.Hän on kuitenkin keeper, kotiväen mieluinen, toivon.
Näyttää hyvältä!!On tavannut mun siskon. Ens viikolla köydään mun vanhempien luona. Ei oo vaan tullut käytyä aikaisemmin.
Juu, äiti on sanonut isälle että voitais käydä heillä.Näyttää hyvältä!!
Tosta tulikin mieleen yks wanha vitsi, ajalta, jolloin sulhot vielä kävivät anelemassa appivanhemmilta naimalupaa.On tavannut mun siskon. Ens viikolla köydään mun vanhempien luona. Ei oo vaan tullut käytyä aikaisemmin.
Tuo johtaa alttarille, papin eteen.Juu, äiti on sanonut isälle että voitais käydä heillä.
Riitoja kuulu ollakin, kun välitetään. Kuha ei oo turpaanvetojaMies on nyt kotiseudullaan. Tulee huomenna kotiin. Hyvin menee, on välillä ollut jotakin riitoja.
Näin on. Ja riidat on sovittu.Riitoja kuulu ollakin, kun välitetään. Kuha ei oo turpaanvetoja
Mies ei halua naimisiin.Tuo johtaa alttarille, papin eteen.
Kalamiehen kommentti...Riitoja kuulu ollakin, kun välitetään. Kuha ei oo turpaanvetoja
Eiks toi ylempi ookkaan ahvena?Kalamiehen kommentti...
kuha
turpa
Noh, mitä nyt!?!?Mies ei halua naimisiin.
Ei ole koskaan ollut ja kuullemma ei halua. Mutta olemme kihloissa. Suostui siihen.Noh, mitä nyt!?!?
Hyvä että joku edes tajuaaKalamiehen kommentti...
kuha
turpa
Hyvä että joku edes tajuaa
Itsenäisyyspäivä on aiemmin...Lähestyvän joulun kunniaksi