Sun täytyy pyytää pukilta. Eiköhän se posti kulje EpsanjaankiNiitä voi ottaa mukaan ja syödä sit jouluna. Tai joulun jälkeen. Wienernougatit loppuisivat jo reilusti ennen aattoa
Sun täytyy pyytää pukilta. Eiköhän se posti kulje EpsanjaankiNiitä voi ottaa mukaan ja syödä sit jouluna. Tai joulun jälkeen. Wienernougatit loppuisivat jo reilusti ennen aattoa
Sama täällä! Joskus kerkisivät lähettää jopa sen perus kuvapaketin, ilman että valittiin kuvia.Mulla on lapsesta asti ollut joku ongelma omien koulukuvien kanssa, ja nyt muksujen koulukuvien.
En jaksais millään pistää tikkua ristiin niiden eteen.
Ei, tykkään koulukuvista, mutta olen vain laiska.
Ala-asteella hädin tuskin viitsin äidille viedä kuvauslappuja.
Nyt huomasin että muksun koulukuvien tarjousaika meni umpeen....ääähh...nyt ne on kalliimpia.
Ja tiedän että kaikki ei tilaa kuin vähän, jos ollenkaan. Mä tilaan isovanhemmille, kummeille ja meille.
Mutta laiskottaa.
Ja mä luonnollisesti, deekuko oon, yritin tavata että milloin Alko alkaa myyä vihree kuula alkomahoolia.Alko tekemään mieli vihreitä kuulia. No onneksi parin kk kuluttua saa rasiallisen
Deeku ku oot, ni pistä kuulat pakkseen ja vippaa jääkylmät kuulat vodkan joukkoonJa mä luonnollisesti, deekuko oon, yritin tavata että milloin Alko alkaa myyä vihree kuula alkomahoolia.
Ne täytys varmaan vetää plenderiin eka että niistä irtois makua?Deeku ku oot, ni pistä kuulat pakkseen ja vippaa jääkylmät kuulat vodkan joukkoon
Tuli tämä mieleenEi puhuta karkeista enää ku mulle tulee nälkä.
Ni ja alkaa himottaa pihlaja (siis kettukarkki) joulutortut!
Oi ei ! Kettukarkit!!Ei puhuta karkeista enää ku mulle tulee nälkä.
Ni ja alkaa himottaa pihlaja (siis kettukarkki) joulutortut!
No voi olla, että mieli muuttuu, jos hommaat hälle joululahjaksi UV-lampun ja lähetät tutkimaan veljen huoneen...Juttelin juuri rakkaan nuorimman palleroni kanssa ja hän tietää mikä hänestä tulee isona.
Hänestä tulee rikostutkija.🥹
Mitä olen tehnyt väärin!!!!
On käynyt koulun kautta (kesken viikkoa/päivää) turvallisuusalan hommeleita kyttäämässä ja opiskelemassa.
Kaksoistutkinto ja siitä poliisiopistoon ja sitten opiskelemaan kriminologiaa. Jotenkin tolleen..
Armeijasnkin haluaa, mutta mutta. Mamalla on luonnollisesti kova huoli sattuneista syistä. Kaipa menee kuitenkin.🥲
Kyllä mä olen onnellinen, että nyt jo noin selvillä tulevasta.
Olivat sanoneet koulutuksissa, että poliisiainesta eleet ja käytös.
Ja sanoivat vielä, että voi kun hekin olisivat tuossa iässä tienneet. Tyttö on melko tohkeissaan! Voi tuota ihanaa riemua ja nähdä lapsensa onnistumisen tunteita yms. Vaikka hän on sauhupallo niin hänestä huokuu rauha ja varmuus. Oon nii ylpee mun tylleröstä!
Tästä poliisin hommasta hän on jankuttanut jo pitkään.No voi olla, että mieli muuttuu, jos hommaat hälle joululahjaksi UV-lampun ja lähetät tutkimaan veljen huoneen...
Hyvä diili - vaimo vastavuoroisesti ostaa sinulle happy end -hieronnan?No meikä ostaa vaimolle happy meal aterian...
Meillä ne on kirjekuorissa ympäri taloaSama täällä! Joskus kerkisivät lähettää jopa sen perus kuvapaketin, ilman että valittiin kuvia.
Ja, olen todella todella huonosti hoitanut ne albumeihin. Siinä on hommaa kun vaan viitsisi aloittaa. Kolmen lapsen kuvat ykkösestä ysiin! Siellä ne on kirjekuorissa kaapissa!
Myydäänköhän nykyjään edes kunnollisia kuva-albumeja..,
Huomentaaa.Meillä ne on kirjekuorissa ympäri taloa
No hyvä jos suaki joku vahtii.Juttelin juuri rakkaan nuorimman palleroni kanssa ja hän tietää mikä hänestä tulee isona.
Hänestä tulee rikostutkija.🥹
Mitä olen tehnyt väärin!!!!
On käynyt koulun kautta (kesken viikkoa/päivää) turvallisuusalan hommeleita kyttäämässä ja opiskelemassa.
Kaksoistutkinto ja siitä poliisiopistoon ja sitten opiskelemaan kriminologiaa. Jotenkin tolleen..
Armeijasnkin haluaa, mutta mutta. Mamalla on luonnollisesti kova huoli sattuneista syistä. Kaipa menee kuitenkin.🥲
Kyllä mä olen onnellinen, että nyt jo noin selvillä tulevasta.
Olivat sanoneet koulutuksissa, että poliisiainesta eleet ja käytös.
Ja sanoivat vielä, että voi kun hekin olisivat tuossa iässä tienneet. Tyttö on melko tohkeissaan! Voi tuota ihanaa riemua ja nähdä lapsensa onnistumisen tunteita yms. Vaikka hän on sauhupallo niin hänestä huokuu rauha ja varmuus. Oon nii ylpee mun tylleröstä!
Juu. Kun oisin perustanu jonkun kansion jokaselle noista ja aina joka vuosi säntillisesti länttäisin koulukuvat sinne...ei...mieluummin katson vaikka Netflixiä tai kaivan nenääni.Huomentaaa.
Eikö oo ihanan rentoa kun ei olla ylisuorittajia!
Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla peukalollaan sieltä kallonpohjan kuopasta ja sen jälkeen, kun olet tosta selvinnyt, puristelee niskajänteitä hiukkasen peukalo-etusormiotteella, mut hiukkasen varovaisemmin, ettei laatta lennä (siis sulta) Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.Huomenii, juu. Tai siis päivää.
Niska ja puoli selkää solmussa ja päätä vihloo. Varmaan koko kallonpohja jumissa.
Oon viettänyt puoli aamu yrittäen keksiä oikeaa venytystä. Rutisee ja paukkuu, muttei suostu aukeamaan! Äää! Ja luottokiropraktikkokin jäi jo eläkkeelle.
Mulla on samansuuntainen kokemus mutta ei noin pitkältä ajalta.Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla muuripadan pohjalle sieltä ja sen jälkeen nai oikein kunnolla. Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
Tätä kokeillan illalla ku se kotiutuu. MUTTA sille pitää sanoa että varovasti. Ja puristellessa erittäin hellästi.Sano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla peukalollaan sieltä kallonpohjan kuopasta ja sen jälkeen, kun olet tosta selvinnyt, puristelee niskajänteitä hiukkasen peukalo-etusormiotteella, mut hiukkasen varovaisemmin, ettei laatta lennä (siis sulta) Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
Näinkö tyydytät vaimosiSano sille ukolles, että pyöräyttää jokusen kerran oikeen voimalla peukalollaan sieltä kallonpohjan kuopasta ja sen jälkeen, kun olet tosta selvinnyt, puristelee niskajänteitä hiukkasen peukalo-etusormiotteella, mut hiukkasen
varovaisemmin, ettei laatta lennä (siis sulta) Tää ei oo mitään hirveen kivutonta, mutta ainaski mun eukkoon sillä on ollu jo neljän vuosikymmenen ajalla taattu vaikutus.
Miten...muuripata liittyy naimiseen....eiks siitä tuu palovammojaMulla on samansuuntainen kokemus mutta ei noin pitkältä ajalta.