Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se sinkkivoide auttoi(y) Käytin myös kaksi yötä rikkoutuneeseen sormenpäähän ja nyt iho on siitä kohden sulkeutunut. Sinkkivoiteesta tuli uusi paras ystävä(y)
Hyvä(y) Noin kävi mullekkin kun siihen tutustuin lasten vesirokon kautta:) Hyvää, edullista ja auttaa todella moneen:) Ihottuman kutinaan yms. Vesirokon näppyjen kehittymisen pysäytti, kuivatti nopeammin ja helpotti niitten kutinaa. Vertailuna silloin oli kehuttu aloevera, sinkkivoide voitti:)

Viimeksi muokattu:
:LOL:

:sneaky:

Ei vaivaa vaihdevuodet täällä vielä yhtään:p
Sensijaan nukuin varmaan samassa asennossa koko yön, tossa herätessä tuntui että koko kroppa on aamujäykkänäo_O

Onneks tänään ei tartte lähteä mihinkään:coffee::coffee:
Saada pois kropasta tää kokovartalostondis olo, paikat niin jäykkänä etten muista ikinä olleeni näin jäykkä:LOL::cautious:
Niin, toisille aamujäykkyys on ongelma, toisille taas osoitus siitä, että kaikki on hyvin :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Niin no eiköhän, ainakin, tässä voida puhua sukupuolista...eli ainakin itse häkeltyisin, jos herätessäni huomaisin saaneeni yön aikana miehen vehkeet.
Kyllä me miehet yön aikana tarjoamme jäykkyydestä karsivää lemmikkiämme sijoitettavaksi sinne naisen jalkoväliin, mutta ei siitä koskaan mitään pysyvää tule. Päättyy siihen, että jäykkyys hieman helpottaa, mutta sijoitetulle tulee paha olo ja tuo ressukka oksentaa...

Kyllä me miehet yön aikana tarjoamme jäykkyydestä karsivää lemmikkiämme sijoitettavaksi sinne naisen jalkoväliin, mutta ei siitä koskaan mitään pysyvää tule. Päättyy siihen, että jäykkyys hieman helpottaa, mutta sijoitetulle tulee paha olo ja tuo ressukka oksentaa...
Nääh, me ei tunneta täälläKÄÄN toisiamme niin hyvin että sä voisit kirjottaa mulle tohon tyyliin.
Lähettele vaimolles noita viestejä, älä mulle.

*lampsii muokkaamaan aamuviestiään kun se kerran herätti huomion ihan väärällä tavalla, vaikka yritti vaan olla hauska ja kuvata paskana olevaa selkää*

Nääh, me ei tunneta täälläKÄÄN toisiamme niin hyvin että sä voisit kirjottaa mulle tohon tyyliin.
Lähettele vaimolles noita viestejä, älä mulle.

*lampsii muokkaamaan aamuviestiään kun se kerran herätti huomion ihan väärällä tavalla, vaikka yritti vaan olla hauska ja kuvata paskana olevaa selkää*
Että mitäkö?o_O

Yhteistyössä