Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä me miehet yön aikana tarjoamme jäykkyydestä karsivää lemmikkiämme sijoitettavaksi sinne naisen jalkoväliin, mutta ei siitä koskaan mitään pysyvää tule. Päättyy siihen, että jäykkyys hieman helpottaa, mutta sijoitetulle tulee paha olo ja tuo ressukka oksentaa...
Mitä jos menet seksi osioon. Puhut niin paljon seksistä ja laitat aina puolialastomien naisten kuvia. Seksi ei ole mulle tabu. Nautin siitä usein. Mutta liika on liikaa.

Nääh, me ei tunneta täälläKÄÄN toisiamme niin hyvin että sä voisit kirjottaa mulle tohon tyyliin.
Lähettele vaimolles noita viestejä, älä mulle.

*lampsii muokkaamaan aamuviestiään kun se kerran herätti huomion ihan väärällä tavalla, vaikka yritti vaan olla hauska ja kuvata paskana olevaa selkää*
Noo, m1es meni vaan taas jälleen kerran suoraan asiaan.
Sen seksijutut tulee aina niinkuin herätyskellon soitto:siihen on varautunu mut aina se tuntuu yhtä karulta. Kuin kylmää vettä tulis niskaan rikkinäisestä räystäästä. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mikäli myöhästytään laivasta, niin varaudu majoittamaan 3 henkilöä :)
Toivottavasti ette ole kissalle = räähkälle joka kuvittelee omistavansa koko maailman, allerginen?
Nukutte nimittäin siskonpedillä kissan kanssa ja voit olla varma, että tuo herättää aamulla tulemalla peiton alle ja narskauttamalla joko varpaista tai vaikka pakarasta:D

nimim. kokenut sen kaiken(n)

Toivottavasti ette ole kissalle = räähkälle joka kuvittelee omistavansa koko maailman, allerginen?
Nukutte nimittäin siskonpedillä kissan kanssa ja voit olla varma, että tuo herättää aamulla tulemalla peiton alle ja narskauttamalla joko varpaista tai vaikka pakarasta:D

nimim. kokenut sen kaiken(n)
Itse olen kisulle allerginen, aiheuttaa astmaoireita... Muuten kyllä tykkään kisuista. No enköhän yhden yön selviä :D

vierailija
Nääh, me ei tunneta täälläKÄÄN toisiamme niin hyvin että sä voisit kirjottaa mulle tohon tyyliin.
Lähettele vaimolles noita viestejä, älä mulle.

*lampsii muokkaamaan aamuviestiään kun se kerran herätti huomion ihan väärällä tavalla, vaikka yritti vaan olla hauska ja kuvata paskana olevaa selkää*
Oletpa huumorintajuton.Minusta tuo m1ehen viesti oli hersyvä.

Yhteistyössä