Ei kuulu mutta kiinnostaa koska toista vihaat ja toisen kanssa lähdet ja saavut paikalle aina samaan aikaanSinä et pane ainakaan ketään. Olet omituisen kiinnostunut toisten asioista, tirkistelijä vai joku muu pervo?
Miksi luulet että asia sinulle edes kuuluu mitenkään?
Pyykkäystä, kaupassakäynti, vesirehujen nyhtämistä lammen reunavedestä sekä sauna, grilli ja olutta.Huomenta seurakunnalle. Mitä tänää ohjelmassa?
Sähän oot vikkelä ollutPyykkäystä, kaupassakäynti, vesirehujen nyhtämistä lammen reunavedestä sekä sauna, grilli ja olutta.
Hyvä Noin kävi mullekkin kun siihen tutustuin lasten vesirokon kautta Hyvää, edullista ja auttaa todella moneen Ihottuman kutinaan yms. Vesirokon näppyjen kehittymisen pysäytti, kuivatti nopeammin ja helpotti niitten kutinaa. Vertailuna silloin oli kehuttu aloevera, sinkkivoide voittiSe sinkkivoide auttoi Käytin myös kaksi yötä rikkoutuneeseen sormenpäähän ja nyt iho on siitä kohden sulkeutunut. Sinkkivoiteesta tuli uusi paras ystävä
niinpäEi kuulu mutta kiinnostaa koska toista vihaat ja toisen kanssa lähdet ja saavut paikalle aina samaan aikaan
Humuimenta. Nukuin pari tuntia ja heräsin. Vaihde vuodet varmaan vaivaa
Saada selkä ees sen verta kuntoon, että vois kävellä suorassaHuomenta seurakunnalle. Mitä tänää ohjelmassa?
Olet liikaa jumpannut sillä laitteellasi.Saada pois kropasta tää kokovartalostondis olo, paikat niin jäykkänä etten muista ikinä olleeni näin jäykkä
Ei vaivaa vaihdevuodet täällä vielä yhtään
Sensijaan nukuin varmaan samassa asennossa koko yön, tossa herätessä tuntui että koko kroppa on aamujäykkänä
Onneks tänään ei tartte lähteä mihinkään
Niin, toisille aamujäykkyys on ongelma, toisille taas osoitus siitä, että kaikki on hyvinSaada pois kropasta tää kokovartalostondis olo, paikat niin jäykkänä etten muista ikinä olleeni näin jäykkä
Ei, kun kyllä tää johtuu ihan siitä että vaihdoin tyynyä ja nukuin monta tuntia (vihdoinkin!!) samassa asennossa.Olet liikaa jumpannut sillä laitteellasi.
Niin no eiköhän, ainakin, tässä voida puhua sukupuolista...eli ainakin itse häkeltyisin, jos herätessäni huomaisin saaneeni yön aikana miehen vehkeet.Niin, toisille aamujäykkyys on ongelma, toisille taas osoitus siitä, että kaikki on hyvin
Kyllä me miehet yön aikana tarjoamme jäykkyydestä karsivää lemmikkiämme sijoitettavaksi sinne naisen jalkoväliin, mutta ei siitä koskaan mitään pysyvää tule. Päättyy siihen, että jäykkyys hieman helpottaa, mutta sijoitetulle tulee paha olo ja tuo ressukka oksentaa...Niin no eiköhän, ainakin, tässä voida puhua sukupuolista...eli ainakin itse häkeltyisin, jos herätessäni huomaisin saaneeni yön aikana miehen vehkeet.
Nääh, me ei tunneta täälläKÄÄN toisiamme niin hyvin että sä voisit kirjottaa mulle tohon tyyliin.Kyllä me miehet yön aikana tarjoamme jäykkyydestä karsivää lemmikkiämme sijoitettavaksi sinne naisen jalkoväliin, mutta ei siitä koskaan mitään pysyvää tule. Päättyy siihen, että jäykkyys hieman helpottaa, mutta sijoitetulle tulee paha olo ja tuo ressukka oksentaa...
Että mitäkö?Nääh, me ei tunneta täälläKÄÄN toisiamme niin hyvin että sä voisit kirjottaa mulle tohon tyyliin.
Lähettele vaimolles noita viestejä, älä mulle.
*lampsii muokkaamaan aamuviestiään kun se kerran herätti huomion ihan väärällä tavalla, vaikka yritti vaan olla hauska ja kuvata paskana olevaa selkää*