Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
on tosiaan ihme sakkia eräät kun haluaa ukkosen omalle kohalle

yks tuttu joutu hiljan kovan ukkosen alle ja hänen mukaansa se oli todella pelottavaa kun ukkonen oli ihan siinä päällä
Kerrostalossa asuvana voin sanoa, että siitä on hilpeys kaukana kun ukkonen päättää jyrähtää heti siinä talon päällä..:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Kerrostalossa asuvana voin sanoa, että siitä on hilpeys kaukana kun ukkonen päättää jyrähtää heti siinä talon päällä..

Tää on hassua. Kun mä en muuten kerrostaloista välitä, mutta ukkosen lähestyessä on ihana katsella sitä parvekkeelta.


Ainoastaan jos olisin vesillä tai metsässä, saattaisin pelätä ukkosta. En jos on rakennuksen tai auton suoja. Tai edes luola.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tää on hassua. Kun mä en muuten kerrostaloista välitä, mutta ukkosen lähestyessä on ihana katsella sitä parvekkeelta.


Ainoastaan jos olisin vesillä tai metsässä, saattaisin pelätä ukkosta. En jos on rakennuksen tai auton suoja. Tai edes luola.
Siis ehän mä kerrostalon sisällä salamaa niinkään pelkää, mutta se meteli mikä siitä lähtee ei ole kivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Deleted member 149094
Mä yllätyin, et Tsekki ei oo voittanu ko 2012. Luulin, et niillä on tyyliin aukoton rivi nois voitois. Ketkä ne on noita voittajia, usa, kanada, ruotsi? , venäjä.. ..?
Mut hyvin Tsekki pelas. Loppuun asti!
 
Huomenta,joo eipä saanut nukuttua. Lämpö oli yöllä noussut 38.4 verensokeri 11.6-12.2. päänsärkyä,käsi tosi kipee,käden liikuttaminen sattuu,sormiin koskee,käsivartta pakottaa,väsyttää.Onneksi lämpö ja verensokeri on nyt aamulla vähän laskenut
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Huomenta,joo eipä saanut nukuttua. Lämpö oli yöllä noussut 38.4 verensokeri 11.6-12.2. päänsärkyä,käsi tosi kipee,käden liikuttaminen sattuu,sormiin koskee,käsivartta pakottaa,väsyttää.Onneksi lämpö ja verensokeri on nyt aamulla vähän laskenut

Sait siis jo toisen rokotteen?


Mua hieman pelottaa tuo hetki. Pitääkin muistaa, ettei ihan heti siihen päälle suunnittele mitään lomarientoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ni ja huomenet!

Jokin on vissiin alkanut taas kukkia, kun nok on tukossa ja silmiä kutisee. Tällä kertaa ei siis ole juhlafinniä nenässä mut punainen se silti on. *huokaus*

Pitäis väsätä se voileipäkakku. Ja hieman siivoilla, selkä kun tuntuu jo suht kunnolliselta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä