Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa
Ihana toi mun kissa:love::love::love::love:...hyrisee ja kuolaa (joo kirjaimellisesti) kun lauloin äsken sen vierellä ''joka ilta kun manta sammuu...'' laulua:love::love:....ihan sama tykkäskö kun kuuli nimensä vai läsnäolosta.:whistle:
Meillä on tapana rauhottaa ilta aina niin, että sopotellaan vierekkäin kunnes kissa nukahtaa. Aivan ihana kisu kertakaikkiaan:giggle::giggle:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KalaMies ja m.e.k.
Iltaa
Ihana toi mun mirri...sykkii ja kuolaa (joo kirjaimellisesti) kun lauloin äsken sen vierellä ''joka ilta kun manta sammuu...'' laulua....ihan sama tykkäskö kun kuuli nimensä vai läsnäolosta.
Meillä on tapana rauhottaa ilta aina niin, että sormetellaan vierekkäin kunnes mirri nukahtaa. Aivan ihana pussy kertakaikkiaan
uskotaan vähemmälläkin
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mitä ihmettä? Sinähän olet Elovena-tyttö! Vai onko tuo vaaleus kemiallisesti aikaansaatua?

Luulenpa, että kuvan valo hieman vaalensi latvoja lisää, mutta joo, kesän jälkeen ne ovat oikeasti noin vaaleat. -Kun sit taas kypärän alla oleva osa pysyy tummempana. Mut on sekin, miten suringonvalo vaalentaa, tavallaan kemiaa.
 
Menin parvekkeelle kastelemaan chilejä ja kukkia, mutta kas kummaa...kaikkein suurin chili oli mystisesti hävinnyt yöllä...lattialla oli jäljellä pieni multakikkare ja syyllinen katsellut mua pitkin aamua sellasella tympeellä ''whatever''-katseella :whistle:
 
  • Surullinen
Reactions: Kais

Yhteistyössä