Lätkäliigaa täällä ja pommix*mussuttaa super salmiakkia*
Lätkäliigaa täällä ja pommix*mussuttaa super salmiakkia*
pitää kojemaistaa joskusMoro " vilkuttaa"
Lidlissä on muuten parhaat jäätelöt. Pistaasi,bananasplit,latte macchiato ja ne isot mahtistuutit
salaattia taisin minäkin mussuttaa päivällä,hmm pientä nälänpoikasta tuntuu pitää vissiin käydä kohta jääkaapilla.Pestopastaa ja salaattia oli päivällisellä
Lähetäänkö heti?Voi kun saisikin ihan oikeaa italialaista pistaasijäätelöä . Mieluiten Garda-järven rannalla.
MennäänLähetäänkö heti?
Mekko, sinä ja joukon jatkona minä...vähänkö Thelma ja Louise ja taskuveenus takakontissa
Ruutis biffaa sun loman, on niin anteliasMennään
Se on hyvä.Ruutis biffaa sun loman, on niin antelias
Niin on, sä oot ansainnut senSe on hyvä.
no tiiä niin hyväkäänSe on hyvä rakastaja.
No etköhän kun Kalle Päätalokin otti sun taidoista mallia jo ennenkuin susta oli pilkettä isäsi silmäkulmissakaanno tiiä niin hyväkään
Matkalla palstamammajoukko retroileeLähetäänkö heti?
Mekko, sinä ja joukon jatkona minä...vähänkö Thelma ja Louise ja taskuveenus takakontissa
Hammaslääkärisi viimeiset sanat:Silmälääkärissä käyty, ihan perustarkastus...liittyi ikääntymiseen.
Ovat kuulema ''hyvän näköiset ja terävä katseiset''.
Ensi kuussa hammaslääkäri
Minä puolestani menen mielelläni hammaslääkäriin....Mä ottaisin mieluusti vaikka tripla-Uuno (siis ei hampaita lain) version jottei tarvitsisi hammaslääkäriin.
Minä puolestani menen mielelläni hammaslääkäriin....
Roosaruusan hammaslääkäri?
Mulle on tehty molemmat. Juurihoidossa oli paha kun piti pitää suu auki niin kauan.Eeeeeei! Muhun ei mitään piikkejä tungeta ellei olla kiskomassa hammasta veks. Mut siis juu, mieluummin synnytän kivunlievityksettä kuin otan juurihoidon tai hampaanpoiston.
Toivottavasti menet yhtä mielelläsi myös psykiatrille...Minä puolestani menen mielelläni hammaslääkäriin....
Roosaruusan hammaslääkäri?
Mulle on tehty molemmat. Juurihoidossa oli paha kun piti pitää suu auki niin kauan.
Jäkismatsi näkyy mtv3selta.
Kylläpä näkyy. En tiedä sitten mikä sulla mättää. Ei ole c-morea käytössä.No eipä näy, ellei maksa jostain c-moresta.
Taidanpa pitää taas pari ylimääräistä vapaapäivää. V.itun verot!