Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitäisi varmaan raahata osa tomaateista ja chileistä eteläseimustalle ku eihän tonne mahdu edes kastelemaan.
Puutarhahommissa tulee helposti haukattua hieman liian suuri pala. :giggle:
Minä jo istutin tomaatit avomaalle - kasvihuoneeseen jäävät eivät vielä ole lopullisilla paikoillaan. Suurimmat chilit alkavat pian vaihtaa väriään.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Puutarhahommissa tulee helposti haukattua hieman liian suuri pala.
Minä jo istutin tomaatit avomaalle - kasvihuoneeseen jäävät eivät vielä ole lopullisilla paikoillaan. Suurimmat chilit alkavat pian vaihtaa väriään.

Joo. Oiskohan neljäkymmentä pontevaa tomaatintainta hieman liikaa.

Paskinta on, että meille on tulossa piharemppa loppukuusta eikä mitään siis voi istuttaa suoraan maahan. Kaikkea pitää pystyä siirtelemään. Onneksi lavakauluksen alle pystyy työntämään kaivurin trukkipiikit, ne saa siis kokonaisinaan ilmaan. Pitää toivoa, että rehut ovat niin hyvin juurtuneet että pitävät itse itsensä koossa jos pohjakangas pettää.
 

Tolleesti!

Mikä kulttuurishokki! Joka toisessa kaupassa käytetään maskia, joka toisessa ei!


Jaa palasitko suomeen? Täällä kaikki, maskittomuuskin, on mahdollista.
 
Nitkautin sit selkäni kun ihan ite piti siirtää tomnen palju jossa 75 litraa multaa, muutama tomaatti ja paljon vettä. *huokaus*
Mikään ei ole niin tärkeätä kuin puutarhan hoito. Eikä sekään ole NIIN tärkeätä.
Toi taimi- ynnä muitten loorien retustaminen on sitä vihonviimeistä.
(Nimim. neljästi operoitu selkä.)
 
Deleted member 149094
Jaa palasitko suomeen? Täällä kaikki, maskittomuuskin, on mahdollista.
Juu! Ja on asiat muuttuneet. Täällä on hirmuinen määrä e-skuuttereita ja Tesloja. Ilmoittauduin työkkäriin maanantaina, ja ne soitti tänään, et mitä kuuluu ja löydettiin mulle työllistymiskurssi. Siinä on henkilökohtainen avustajakin kolmeksi kuukaudeksi. Vautsi vau!
 
  • Surullinen
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä