Hyvä että poistettiin.eltsu sai kaks ääntä ja ekko yhden siinä palstakisassa jonka yp poisti
onnittelut voittajalle
Hyvä että poistettiin.eltsu sai kaks ääntä ja ekko yhden siinä palstakisassa jonka yp poisti
onnittelut voittajalle
sulla vaan harmittaa kun et kerenny saada ääniäHyvä että poistettiin.
Oli asiaton viesti.sulla vaan harmittaa kun et kerenny saada ääniä
sori, koetin muka vitsaillaOli asiaton viesti.
Kyllä se nauratti mutta mutta..sori, koetin muka vitsailla
no hyväKyllä se nauratti mutta mutta..
Mä voin imasta esileikkinä.no hyvä
se ei taida oikeesti olla sun laji?
Mikä palstakisa, emmä ole sellaseen osallistununna?eltsu sai kaks ääntä ja ekko yhden siinä palstakisassa jonka yp poisti
onnittelut voittajalle
Jaa hait rauhottavia apteekista sen takia, että siellon tullut lunta?Täälläkin on jotakin valkoista tullut. Piti käydä apteekissa hakee nappeja.
Harmaa kysyi kuka on palstan kovin imijä. Sitte siinä oli että on käynyt läpi 12 palstalaista ja osa ei imassut. Oli siinä ketjussa muutakin paskaa.Mikä palstakisa, emmä ole sellaseen osallistununna?
Joo, ettei pää sekoa.Jaa hait rauhottavia apteekista sen takia, että siellon tullut lunta?
Herttinen sentään, nyt äkkiä se kesä Suomeen kiitos!!
No jo on taas ollut huvinsa jollakin.Harmaa kysyi kuka on palstan kovin imijä. Sitte siinä oli että on käynyt läpi 12 palstalaista ja osa ei imassut. Oli siinä ketjussa muutakin paskaa.
Mä nukuin suht normaalisti. Oli vaan willit unet. Mutta unessa jätkä perhana jätti homman kesken. En saanut.No jo on taas ollut huvinsa jollakin.
Mä nukuin tosi hoonosti viimeyön ja olen nyt pitkin aamuakin torkahdellut sohvalla...niin ja illalla tuli ihan puskista huono olo, enkä kerennyt oksentamaan pytylle vaan laattasin suihkun lattiakaivoon kaiken
Samalla vaivalla pesin sitten koko kylppärin lattian ja suihkun seinät ja pytyn ja varastin kissanhiekasta erään eläimen kakkakikkareet ja se ei taaskaan tykännyt siitä yhtään
vissiin melko paikallisia ne lumisateet, esim Parkanon paikkeilla tullu vissiin ihan kunnollaAi niin, täälläpä ei ole ulkona lunta ja mittarissakin näytti olevan melkein +4 astetta
Täällä on vähän lunta. Sen verran jossakin että ties sataneen. Muuten maa oli kastunut. 5+Ai niin, täälläpä ei ole ulkona lunta ja mittarissakin näytti olevan melkein +4 astetta
Mekkoooo tuus piiskaan....siis ei mua vaan tota*osoittelee ruutista*mites on eltsu, onko sille katetta irlissä että olet supermestari?
tuon voinee tulkita niin että oraaliset taidot on sulla huippuluokkaa?Mekkoooo tuus piiskaan....siis ei ruutista vaan mua*
Piiskaan ja puren nakin poikki.Mekkoooo tuus piiskaan....siis ei mua vaan tota*osoittelee ruutista*
Kuulehan sinä...Jannu.tuon voinee tulkita niin että oraaliset taidot on sulla huippuluokkaa?