ok ok, en päättele taidoistasi enää mitään vastauksesi perusteellaKuulehan sinä...Jannu.
joudut antamaan työnäytteen ennenkuin uskon
ok ok, en päättele taidoistasi enää mitään vastauksesi perusteellaKuulehan sinä...Jannu.
Mä sulle työnäytteet näytän*hakee rakkaan voltansa ja laittaa imutehot täysille*ok ok, en päättele taidoistasi enää mitään vastauksesi perusteella
joudut antamaan työnäytteen ennenkuin uskon
*kops*Mä sulle työnäytteet näytän*hakee rakkaan voltansa ja laittaa imutehot täysille*
Mä sulle työnäytteet näytän*hakee sexyhepenet ja suihinottosaappaat*
Se on sitten oikeesti aika tehokas kun imutehot on tapissa...ei meinaa saada matostakaan irti millään.olen valmiina
*laskee housut*
uskallankohan mää sittenkään antautua kokeeseenoon sitten oikeesti aika tehokas kun imutehot on tapissa...ei meinaa saada irti millään.
Veikkaan ettei uskallauskallankohan mää sittenkään antautua kokeeseen
empä taidaVeikkaan ettei uskalla
empä taida
mites sulla, ootko hyvä vai peräti paras?
Välillä vettä,välillä räntää.Vettä sataa.
Niin onAijai, oma sänky paras paikka.
Minä keskustelin Myläänin kanssa eilen. Ei pääse palstailemaan tällä hetkellä, mutta palailee kyllä.missäs muuten mulani on, ei oo näkynnä muutamaan päivään
Luojan kiitos, kotona. Sormetkin ova ihan ryppyiset ku hanskat olivat märät koko päivän.
Fat Lizardin Salty Beach-öllykänpöllykkä saa parantaa tunnelmaa...
Voi sua Murunen! Oma puudelini! Ihana, imuroidessa sohvan välistä löytyny suklaakarkkini jonka syön silti vaikka se on ihan karvoissa marinoitunu!Tästä tuli ihan ihuna Echo mieleen
ja aamupäivää...kesti laittamisessa aikaa kun söhlin ja kopipastesinkin sen viivan tähän...