Niin jossain ryhmässä joku tuumasi että posliinissa taitaa olla eka nuppu. Ensin ajattelin että onpas aika avointa juttua siellä ja että mikähän ryhmä mahtaa olla. No olikin joku kasvi/kukkaryhmä. Moden haaviin jäi,kun kirjoitin siitä tänne. Kyse oli siis posliinikukasta.
Mahtaakohan selvitä ulkona kesällä ?Siinä on sit ihanan tymäävä tuoksu. Pitääkin hankkia. Jonnekin, pohjoissiiven peränurkkaan.
Kyllä se oli Lolita Expressin innokas käyttäjä.Ei kai klinttoni mikään pedari ollu?
Mäkin kävin lääkehyllyllä. Pandaa.Dodi, vetäsin seksinkorviketta naamaan. Tumma suklaa.
Kesän selviää varmasti mut sisälle ajoissa ennen kuin yöt kylmenevät. Mummolla oli ikivanha, pihaan se aina kesäisin raahattiin.Mahtaakohan selvitä ulkona kesällä ?
Perheen leffaillat ei kannata. Muksut voi kattoo omassa huoneessaan. Aikuiset olkkarissa.Sovittiin että tää ois perheen leffailta. Ja taas se meni huutokonsertiksi.
Mä oisin halunnu rakkausleffan/Apollo 11-dokkarin, teini lyttäsi mut "ei mitään prinsessaleffoja", mies halusi Speedin, kuopus Avatarin.
Yritettiin kattoa vähän aikaa Valaiden salaisuudet-leffaa mut kuopus virnuili "miks pitää kattoa elokuvaa Äidistä."
Ne kattoo nyt Speediä. Mä siirryin sängylle syömään suklaata.
En tiedä, mä en luovuta vielä.Perheen leffaillat ei kannata. Muksut voi kattoo omassa huoneessaan. Aikuiset olkkarissa.
Kuulostaa karsealta elämältä.Sovittiin että tää ois perheen leffailta. Ja taas se meni huutokonsertiksi.
Mä oisin halunnu rakkausleffan/Apollo 11-dokkarin, teini lyttäsi mut "ei mitään prinsessaleffoja", mies halusi Speedin, kuopus Avatarin.
Yritettiin kattoa vähän aikaa Valaiden salaisuudet-leffaa mut kuopus virnuili "miks pitää kattoa elokuvaa Äidistä."
Ne kattoo nyt Speediä. Mä siirryin sängylle syömään suklaata.
Voivoi, ei ole kiiltokuvaelämää.Kuulostaa karsealta elämältä.
Tuo on hyvä ilta.Hmmm... karsea elämä...
Kolme olutta, sauna ja ruoka ja mä olenkin valmis petiin :S
Mää oon kanssa yksin, eikä unikaan tule...Tuo on hyvä ilta.
Mä oon yksin. Tuijotan telkkua tai puhelinta.
Ei kai tähän aikaan tarvi vielä nukkua. Saa nähä miten mun käy. Nukuin 2h päikkärit.Mää oon kanssa yksin, eikä unikaan tule...