Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eräässä ryhmässä joku tuumasi että hänen posliinissa taitaa olla eka nuppu. Ajattelin ensin että onpas aika avointa juttua tuolla ja ihmettelin että mikähän ryhmä oikein mahtaa olla. No olikin kyse posliinikukasta ja ryhmä joku kasvi tai kukkaryhmä.
 
Viimeksi muokattu:
Niin jossain ryhmässä joku tuumasi että posliinissa taitaa olla eka nuppu. Ensin ajattelin että onpas aika avointa juttua siellä ja että mikähän ryhmä mahtaa olla. No olikin joku kasvi/kukkaryhmä. Moden haaviin jäi,kun kirjoitin siitä tänne. Kyse oli siis posliinikukasta.
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Niin jossain ryhmässä joku tuumasi että posliinissa taitaa olla eka nuppu. Ensin ajattelin että onpas aika avointa juttua siellä ja että mikähän ryhmä mahtaa olla. No olikin joku kasvi/kukkaryhmä. Moden haaviin jäi,kun kirjoitin siitä tänne. Kyse oli siis posliinikukasta.

Siinä on sit ihanan tymäävä tuoksu. Pitääkin hankkia. Jonnekin, pohjoissiiven peränurkkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Sovittiin että tää ois perheen leffailta. Ja taas se meni huutokonsertiksi.
Mä oisin halunnu rakkausleffan/Apollo 11-dokkarin, teini lyttäsi mut "ei mitään prinsessaleffoja", mies halusi Speedin, kuopus Avatarin.

Yritettiin kattoa vähän aikaa Valaiden salaisuudet-leffaa mut kuopus virnuili "miks pitää kattoa elokuvaa Äidistä."

Ne kattoo nyt Speediä. Mä siirryin sängylle syömään suklaata.
 
Sovittiin että tää ois perheen leffailta. Ja taas se meni huutokonsertiksi.
Mä oisin halunnu rakkausleffan/Apollo 11-dokkarin, teini lyttäsi mut "ei mitään prinsessaleffoja", mies halusi Speedin, kuopus Avatarin.

Yritettiin kattoa vähän aikaa Valaiden salaisuudet-leffaa mut kuopus virnuili "miks pitää kattoa elokuvaa Äidistä."

Ne kattoo nyt Speediä. Mä siirryin sängylle syömään suklaata.
Perheen leffaillat ei kannata. Muksut voi kattoo omassa huoneessaan. Aikuiset olkkarissa. :unsure:
 
Perheen leffaillat ei kannata. Muksut voi kattoo omassa huoneessaan. Aikuiset olkkarissa. :unsure:
En tiedä, mä en luovuta vielä.
Ajattelin ehdottaa seuraavaksi noille, että alettaisiin tehdä kiertäviä vuoroja, eli jokainen saa vuorollaan valita leffan joka yhdessä katsotaan, ja muut eivät saa haukkua sitä valintaa.

Mä en tuolle teinipojalle väkisin tunkisi Crownia tai Jane Austenia. Mutta ei myöskään niin, että sen maku kapeutuisi: joskus on hyvä katsoa eri genren leffa, kuin mihin on tottunut.

Siispä haluisin noille näyttää vähän opetusmielessä Apollo 11-dokkarin, sit Oceans Elevenin, sit isompana Schindlerin listan.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Sovittiin että tää ois perheen leffailta. Ja taas se meni huutokonsertiksi.
Mä oisin halunnu rakkausleffan/Apollo 11-dokkarin, teini lyttäsi mut "ei mitään prinsessaleffoja", mies halusi Speedin, kuopus Avatarin.

Yritettiin kattoa vähän aikaa Valaiden salaisuudet-leffaa mut kuopus virnuili "miks pitää kattoa elokuvaa Äidistä."

Ne kattoo nyt Speediä. Mä siirryin sängylle syömään suklaata.
Kuulostaa karsealta elämältä.
 
  • Haha
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä