Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Harmaa kysyi kuka on palstan kovin imijä. Sitte siinä oli että on käynyt läpi 12 palstalaista ja osa ei imassut. Oli siinä ketjussa muutakin paskaa.
No jo on taas ollut huvinsa jollakin.
Mä nukuin tosi hoonosti viimeyön ja olen nyt pitkin aamuakin torkahdellut sohvalla...niin ja illalla tuli ihan puskista huono olo, enkä kerennyt oksentamaan pytylle vaan laattasin suihkun lattiakaivoon kaiken:eek::eek::eek:
Samalla vaivalla pesin sitten koko kylppärin lattian ja suihkun seinät ja pytyn ja varastin kissanhiekasta erään eläimen kakkakikkareet ja se ei taaskaan tykännyt siitä yhtään :unsure:
 
No jo on taas ollut huvinsa jollakin.
Mä nukuin tosi hoonosti viimeyön ja olen nyt pitkin aamuakin torkahdellut sohvalla...niin ja illalla tuli ihan puskista huono olo, enkä kerennyt oksentamaan pytylle vaan laattasin suihkun lattiakaivoon kaiken
Samalla vaivalla pesin sitten koko kylppärin lattian ja suihkun seinät ja pytyn ja varastin kissanhiekasta erään eläimen kakkakikkareet ja se ei taaskaan tykännyt siitä yhtään
Mä nukuin suht normaalisti. Oli vaan willit unet. Mutta unessa jätkä perhana jätti homman kesken. En saanut. :cautious::X3:
 

Yhteistyössä