Mitkä sienet nyt ovat kypsiä?Poju lupas lähtee sienimettään, että äiree saa sienipiffei
Tunnen vain kärpässienen ja kanttarellin.
Mitkä sienet nyt ovat kypsiä?Poju lupas lähtee sienimettään, että äiree saa sienipiffei
tsih
Mulla oli kivennäisvesi.Mullakin, siideri. Ku ei tullut kalaa.
Kalastajalle tulee toivottaa kireitä siimoja! Kalaonnen toivotus tuo epäonnea...Kalaonnea! Ja muista miettiä siellä hillotolppaa.
Nonni, niinhän mä sanoin. Ekkon vika...Mullakin, siideri. Ku ei tullut kalaa.
Ootko sä ollut? Kotikonnuilla saisi parhaillaan norssia. Täällä en tiedä paikkoja minne se nousee.Kalastajalle tulee toivottaa kireitä siimoja! Kalaonnen toivotus tuo epäonnea...
Ai sä oot se petri jota joku huhuilee joissakin ketjuissa!Kännissä, no missä sää oot?
T. Petri
En ole ollut. Saan veneen vasta 2 viikon päästä.Ootko sä ollut? Kotikonnuilla saisi parhaillaan norssia. Täällä en tiedä paikkoja minne se nousee.
Nysse paljastuiAi sä oot se petri jota joku huhuilee joissakin ketjuissa!
Onkse vähänniiku "kepeitä multia" vainajalle?Kalastajalle tulee toivottaa kireitä siimoja! Kalaonnen toivotus tuo epäonnea...
Odottavan aika on pitkä. Me saadaan kopukka ehkä joskus kesäkuussa. Voi mennä myöhempäänkin.En ole ollut. Saan veneen vasta 2 viikon päästä.
Nyt kun asuis lähempänä Porvoota, niin iskisin sen telttani tuonne (ei nuotioon).Mut oli ihan äärestänättipaikka se vardlaxudden. Vai mikä hitto se oli.
Useampi tulipaikka ja puita, ulkohuussi ja rantaviivaa kivasti. Mutta, kai sekin loma-aikaan ihan piukassa jengiä on. Jos ois mahdollista, ni kannattaisi mennä sinne viettämään aamupäivää arkipäivänä, ennen kuin lomat alkavat.
ei vanhan selkä kestä teltassa nukkumistaNyt kun asuis lähempänä Porvoota, niin iskisin se telttani tuonne (ei nuotioon).
Vaikka silti oottaisin aamuun asti sitä kirvesmurhaajaa...
Kalaonnea kuulostaa, että kalastamisessa olisi jotain onnen kanssa tekemistä. No ei ole, kyseessä on taitolaji - minä vs. lahna.Onkse vähänniiku "kepeitä multia" vainajalle?
Sanonta mitä mä inhoan yli kaiken.
Ilmatäytteinen patja tuonne ois must. Ja tuolla tuulessa sais varmaan selän kipiäksi.ei vanhan selkä kestä teltassa nukkumista
Kuulostaa, että avioseksissä olisi jotain onnen kanssa tekemistä. No ei ole, kyseessä on taitolaji - minä vs. lahna.
Nyt kun asuis lähempänä Porvoota, niin iskisin sen telttani tuonne (ei nuotioon).
Vaikka silti oottaisin aamuun asti sitä kirvesmurhaajaa...
Pitää olla sänky jossa pyöriä.ei vanhan selkä kestä teltassa nukkumista
No sehän on tietysti se korkee pinkka, minkä ne setelit muodostaa, kun ne kasataan päällekkäin.Tää on sit kans vähän monimielinen sana, mutta törmäsin taas poliitikkojen EU-virkakeskustelussa sanaan "hillotolppa".
Jos on hilloa eli rahaa, niin mikä se tolppa siinä on?
Emminä tiijä, jotkut syötävät toivottavastiMitkä sienet nyt ovat kypsiä?
Tunnen vain kärpässienen ja kanttarellin.
Mulle kyllä vois toivotta kireitä hermoja, kun noi perhanan hauet sotkee verkot aina siinen malliin, että saa setviä niitä tuntitolkulla.Kalastajalle tulee toivottaa kireitä siimoja! Kalaonnen toivotus tuo epäonnea...