Öitä - mutta muista, ei verhoja!Niin ja vapaamuurariketjuakin pitäis joku päivä päivittää.
Mutta nyt on myöhä. Öiset tsirbulat ulkona hiljenevät oksallaan.
Öitä.
Öitä - mutta muista, ei verhoja!Niin ja vapaamuurariketjuakin pitäis joku päivä päivittää.
Mutta nyt on myöhä. Öiset tsirbulat ulkona hiljenevät oksallaan.
Öitä.
Tuo olisi kiinnostava ketju, vaikka tsainapimut jätettäisiinkin pois. Elämme murrosaikaa - kun lapsemme ovat meidän ikäisiämme, on Kiina mahdollisesti jo pitkään ollut maailman ykkösmahti....Mun on pitäny tehdä isolle puolelle aloitus Kiinan nykyasemasta maailmalla. En vaan ole saanu aikaiseksi.
Mutta älä huoli, m1es, en ruodi siinä yhtäkään tsainapimatsua.
Noita oli pari vuotta sitten useampi kasvi. Oli hermot kovilla kun syksyllä piti poimia ja putsata noin triljoona pienen pientä "podia".Tää on yksi mun suosikkichileistä koska:
-se on kaunis!
-sitä voi leikellä bonsaityyliseksi
-se siis elää myös talven yli kunhan on lisävaloa
-suht tulinen, ei kuitenkaan tappava, ja pienen kokonsa ansiosta yhden voi hyvinkin tuikata pilkottuna pataan
Numex Twilight » Fatalii Seeds
Fataliiseeds.net is home to all who are passionate about chili! Don’t Just Grow chilis, let chilis grow you!www.fataliiseeds.net
Onpas nätti!Tää on yksi mun suosikkichileistä koska:
-se on kaunis!
-sitä voi leikellä bonsaityyliseksi
-se siis elää myös talven yli kunhan on lisävaloa
-suht tulinen, ei kuitenkaan tappava, ja pienen kokonsa ansiosta yhden voi hyvinkin tuikata pilkottuna pataan
Numex Twilight » Fatalii Seeds
Fataliiseeds.net is home to all who are passionate about chili! Don’t Just Grow chilis, let chilis grow you!www.fataliiseeds.net
tepsikö se?Mun mies otti aamulla asidofilus-jogurttia (ei taida olla bifidus).
"Otetaas tätä libidojukurttia."
Asidofilus Bifidus piimä. Nam namMun mies otti aamulla asidofilus-jogurttia (ei taida olla bifidus).
"Otetaas tätä libidojukurttia."
Kokeile sinäkin. AB piimää, ole hyvä.tepsikö se?
thanks, heti alko jöpöttääKokeile sinäkin. AB piimää, ole hyvä.
thanks, heti alko jöpöttää
Se ei tartte sen tehoja. Sen sijaan mun pitäis ottaa sitä jogurttia varmaan 15 litraa.tepsikö se?
elä helekutissa, saatat haljetaSe ei tartte sen tehoja. Sen sijaan mun pitäis ottaa sitä jogurttia varmaan 15 litraa.
Kalaonnea! Ja muista miettiä siellä hillotolppaa.Aivot menevät solmuun, ku pihtii hillotolppia.
Jos lähtisi kalaan.
Taitaa olla jo.Aivot menevät solmuun, ku pihtii hillotolppia.
Jos lähtisi kalaan.
Tännekin sais tulla vettä.Vettä sataa.
Ei ole 2-3 viikkoon satanu. Ihan kiva, vaikka toivottavasti ei sada viikkokaupalla.
Poju lupas lähtee sienimettään, että äiree saa alottaa perinnönjaon