Päikkärit pitäis lailla kieltää!
Pitäisköhän tuo kuitenkin tsekata Echolta ensin
Pitäs kieltää.Päikkärit pitäis lailla kieltää!
Sinäkin Brutus!Pitäs kieltää.
Et tzekkaa Echolta yhtään mittää, se pullasta riippuvainen Eloveena ei pysty sulle totuutta tästä asiasta kertomaan = on sokerihumalassa kuitenki jonkun pellon laidalla laulamassa naapurin hiehoilla kumbalaijaa.Päikkärit pitäis lailla kieltää!
Oot siis tuhmilla teilläMä kävin parilla baarissa. Nyt oon kaverin luona.
Joko hän on lopettanut koivikossa juoksemisen pitkin öitä?Sinäkin Brutus!
Et tzekkaa Echolta yhtään mittää, se pullasta riippuvainen Eloveena ei pysty sulle totuutta tästä asiasta kertomaan = on sokerihumalassa kuitenki jonkun pellon laidalla laulamassa naapurin hiehoilla kumbalaijaa.
EmmietiijjäJoko hän on lopettanut koivikossa juoksemisen pitkin öitä?
No ei kai nyssentäs ihan noin radikaalia, kokeillaan ensiks pullavieroitushoitoa?Mitä sille vois tehdä? Syöttää pääskysille?
Sinäkin Brutus!
Et tzekkaa Echolta yhtään mittää, se pullasta riippuvainen Eloveena ei pysty sulle totuutta tästä asiasta kertomaan = on sokerihumalassa kuitenki jonkun pellon laidalla laulamassa naapurin hiehoilla kumbalaijaa.
Mie oon aina välillä Koivikossa.Joko hän on lopettanut koivikossa juoksemisen pitkin öitä?
ilmoittaudun mukaan kokeiluunNo ei kai nyssentäs ihan noin radikaalia, kokeillaan ensiks pillluvierihoitoa?
Muistan kuinka kerran mun kaveri oli perjantaina koivikossa perskannikat paljaina, yritti mennä pissille kännissä ja kaatui..oltiin sillon ihan teinejä.Mie oon aina välillä Koivikossa.
Sun hakemusta ei huolita, koska sun pippelsoni kuuluu vain mekolleilmoittaudun mukaan kokeiluun
kyä mää sullekki voisin antaaSun hakemusta ei huolita, koska sun pippelsoni kuuluu vain mekolle
Vai niin.kyä mää sullekki voisin antaa
Hyi tuon äijän varjo näytti pelottavalle.Ja jessus, ku nää ovat kalliita!
Mulla on tomnen yhden hengen majoite ja se maksoi 220 euroa. Tuolla saa olla edes kahta yötä sill hinnalla...
Hang Outdoors Camp Verla - majoitus, Maailmanperintökohde, yö puussa, elämysmajoitus, puumajoite, leijuva teltta - Tervarumpu
Liity puiden kansaan ja vietä yö puussa – tämä ekologinen majoitus Maailmanperintökohde Verlan maisemissa tuo uuden perspektiivin lomallesi.tervarumpu.fi
Nyt kuule saat mekolta piiskaa niin, että otsatukka taipuu!kyä mää sullekki voisin antaa
Mulla on ollu semmone -20 asteen makuupussi mutta huurteessa olin yks juhannus silti. Klo 4 oli ky-ly-mä.Osta ihan oikea makuupussi, sellainen millä pärjää viidentoista asteen pakkasella. Ja sit siitä kaksikerroksisesta teltasta käyttöön vain se sisäosa mikä torjuu hyttyset. Sit näkee selkeästi jos joku hiippailee ulkona.
Tosin on pare lähteä reissuun vain silloin ku ei oo sateen uhkaa...
No älä, ihankuin jostain kauhuelokuvastaHyi tuon äijän varjo näytti pelottavalle.
Eiku mä pistän sut yövahdiksi meidän teltan ulkopuolelle, mä voin vahtia toisen yön. Sit väsyneenä vaelletaan ja rymytään jossain pöpelikössä niin että rytinä käy.Hei samis, mullon samat haaveet ja samat fobiatniin että voisko joku kiva mennä ja testata mein puolesta kuin käy??
Ja aamulla kun sä heräät, mua ei enää näy ja paikalla on poliisit, armeija ynnä muut supot sun muut, koska mä olen säikähtänyt yöllä huuhkajaa...joo kannattaa todellakin laittaa minut vahdiksiEiku mä pistän sut yövahdiksi meidän teltan ulkopuolelle, mä voin vahtia toisen yön. Sit väsyneenä vaelletaan ja rymytään jossain pöpelikössä niin että rytinä käy.
uuh, ensin piiskaa ja sitte suikkari + pilhuaNyt kuule saat mekolta piiskaa niin, että otsatukka taipuu!
Sä taas oot saanu liikaa vaahterasiirappia....Muutin mieleni, ei Echo mikään linnunruoka ole, vaikka tyhmyyttäni, läpällä, kännipäissä jotain sinnepäin kirjoitin.