Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitäs kieltää.
Sinäkin Brutus!:eek:

Päikkärit pitäis lailla kieltää!
Pitäisköhän tuo kuitenkin tsekata Echolta ensin
Et tzekkaa Echolta yhtään mittää, se pullasta riippuvainen Eloveena ei pysty sulle totuutta tästä asiasta kertomaan = on sokerihumalassa kuitenki jonkun pellon laidalla laulamassa naapurin hiehoilla kumbalaijaa. :whistle:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja m.e.k.
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja ruuttis
Ja jessus, ku nää ovat kalliita!

Mulla on tomnen yhden hengen majoite ja se maksoi 220 euroa. Tuolla saa olla edes kahta yötä sill hinnalla...

Hyi tuon äijän varjo näytti pelottavalle. :eek:
 
Osta ihan oikea makuupussi, sellainen millä pärjää viidentoista asteen pakkasella. Ja sit siitä kaksikerroksisesta teltasta käyttöön vain se sisäosa mikä torjuu hyttyset. Sit näkee selkeästi jos joku hiippailee ulkona.

Tosin on pare lähteä reissuun vain silloin ku ei oo sateen uhkaa...
Mulla on ollu semmone -20 asteen makuupussi mutta huurteessa olin yks juhannus silti. Klo 4 oli ky-ly-mä. :unsure:
 
Eiku mä pistän sut yövahdiksi meidän teltan ulkopuolelle, mä voin vahtia toisen yön. Sit väsyneenä vaelletaan ja rymytään jossain pöpelikössä niin että rytinä käy.
Ja aamulla kun sä heräät, mua ei enää näy ja paikalla on poliisit, armeija ynnä muut supot sun muut, koska mä olen säikähtänyt yöllä huuhkajaa...joo kannattaa todellakin laittaa minut vahdiksi:ROFLMAO::cautious:
 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä