Oli lämmintä. Inkivääri oli turhan kallista. 1 pala 99 dollaria.oliko lämmintä
Oli lämmintä. Inkivääri oli turhan kallista. 1 pala 99 dollaria.oliko lämmintä
tais jäädä inkiväärit hyllyynOli lämmintä. Inkivääri oli turhan kallista. 1 pala 99 dollaria.
En ostanut vaikka yritti tyrkyttää sitä.tais jäädä inkiväärit hyllyyn
Vaikka aurinkoinen keli on ollu ihanaa niin mä ootan sadetta, viikonlopuks onneks luvattiin sitä. Moni tuttu on alkanu kärsiä jo siitepölyoireistakin.Melko kettumainen keli. Paistaa, tuulee ja ku ei oo satanut niin pölyä on silmissä ja korvissa ja suussakin maskista huolimatta.
Mä olin viime yönä mun olkkarin sohvalla, siis unessakin.Huomenta, mä olin viime yönä vietnamissa.
Tosta tulikin mieleeni,. että vois vetästä vielä päikkärit.#päikkärittuleekieltää
#ellusätiedätmistäonkyse
#enleikittelevakavalla_asialla
Mitä näkyis päikkärinautiskelijan lipussa?Tosta tulikin mieleeni,. että vois vetästä vielä päikkärit.
#päikkäritkunniaan
#Päikkäreilleomaliputuspäivä
#Nautin
Ainakin tää hymiö:Mitä näkyis päikkärinautiskelijan lipussa?
(Sulla ois aina liputuspäivä )
Erehdyin kerran katsomaan sitä ohjelmaa, sillon veti kaksin käsin sellasta valuvaa juustoa täynnä olevaa hampurilaista ja lillui ammeessa, mikä oli täytetty oluella.Iltoi.
Mies katsoo tuota burgerimie-ohjelmaa. Voiko kukaan muka oikeasti syödä moisia sydänkohtaus-sapuskoja? Mitä hiton järkeä on tunkea burgeriin sekä maustevoita, juustoa että majoneesiä?
Mä en oluesta välitä mutta täytyy sanoa että on sen juoman haaskausta, jos liottaa pyllyään siinä. Paljonkohan se kylpyvesi on maksanutkin?Erehdyin kerran katsomaan sitä ohjelmaa, sillon veti kaksin käsin sellasta valuvaa juustoa täynnä olevaa hampurilaista ja lillui ammeessa, mikä oli täytetty oluella.
Mä kävin parilla baarissa. Nyt oon kaverin luona.Mä olen ollut koko päivän ulkonaaaaa ja nauttinuuuuttt ja jutelluuutttt niin, että leukapieliin koskeeeee....
Erehdyin kerran katsomaan sitä ohjelmaa, sillon veti kaksin käsin sellasta valuvaa juustoa täynnä olevaa hampurilaista ja lillui ammeessa, mikä oli täytetty oluella.
Ei mun olis tarvinnunna ronklata, koska luin jo muutenkin sen väärin ja olin jo voivottelemassa täällä sun perslihasten puolestaMun phärrsiljat itää vihdoin.
(Ellu muista mitä on sanottu kronklauksesta )
Mullois haave.
Ennenku itikat tulee, menis toukokuussa muksujen kanssa telttailemaan johonkin eräjormakohteeseen....johonkin lammen rannalle. Tässä 40-50 km säteellä on ihania paikkoja. Ois ihana herätä aurinkoisena aamuna lintujen mekastukseen.
Siis mähän en yleesä nuku teltassa hyvin kylmyyden (oli mikä tahansa pakkas-makuupussi) ja alustan kovuuden takia.
Mutta sit mulla on fobia, harvoja niitä.
Kun luin Bodominjärven tapahtumista, niin oon pelänny että joku hiippari seuraa meitä, ja just kun oot nukahtanu nii kirves heiluu. Teltassa pelottaa, kun et näe ympärillesi.
Mutta tuleeko karhut lähelle tuollaisia majapaikkoja? Haistaako iltanuotion makkaran käryt ja alkaa mellastaa teltassa?
Hei samis, mullon samat haaveet ja samat fobiatMullois haave.
Ennenku itikat tulee, menis toukokuussa muksujen kanssa telttailemaan johonkin eräjormakohteeseen....johonkin lammen rannalle. Tässä 40-50 km säteellä on ihania paikkoja. Ois ihana herätä aurinkoisena aamuna lintujen mekastukseen.
Siis mähän en yleesä nuku teltassa hyvin kylmyyden (oli mikä tahansa pakkas-makuupussi) ja alustan kovuuden takia.
Kun luin Bodominjärven tapahtumista, niin oon pelänny että joku hiippari seuraa meitä, ja just kun oot nukahtanu nii kirves heiluu. Teltassa pelottaa, kun et näe ympärillesi.
Mutta tuleeko karhut lähelle tuollaisia majapaikkoja? Haistaako iltanuotion makkaran käryt ja alkaa mellastaa teltassa?
Heyyyy saaks sen sisäosan niinQ irti vai??Osta ihan oikea makuupussi, sellainen millä pärjää viidentoista asteen pakkasella. Ja sit siitä kaksikerroksisesta teltasta käyttöön vain se sisäosa mikä torjuu hyttyset. Sit näkee selkeästi jos joku hiippailee ulkona.
Tosin on pare lähteä reissuun vain silloin ku ei oo sateen uhkaa...
Heyyyy saaks sen sisäosan niinQ irti vai??
Niin ja voihan sateellakin lähtee kuhan peittää sen läpinäkyvän teltan muovilla*röyhistelee rintojaan tärkeänä*
Bodom on kiva paikka. Käyny siellä muutaman kerran.Mullois haave.