Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä vetäisin tirsat myös. Näin unta että olin suolla rämpimässä, mutta olin laittanu hiusvärin päähäni vaikuttamaan, ja havahduin että se pitää kiireesti pestä pois ettei pala kiinni.

#päikkärittuleekieltää
#ellusätiedätmistäonkyse
#enleikittelevakavalla_asialla
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777
Iltoi.


Mies katsoo tuota burgerimie-ohjelmaa. Voiko kukaan muka oikeasti syödä moisia sydänkohtaus-sapuskoja? Mitä hiton järkeä on tunkea burgeriin sekä maustevoita, juustoa että majoneesiä?
Erehdyin kerran katsomaan sitä ohjelmaa, sillon veti kaksin käsin sellasta valuvaa juustoa täynnä olevaa hampurilaista ja lillui ammeessa, mikä oli täytetty oluella.:sick::sick:
 
Mullois haave.
Ennenku itikat tulee, menis toukokuussa muksujen kanssa telttailemaan johonkin eräjormakohteeseen....johonkin lammen rannalle. Tässä 40-50 km säteellä on ihania paikkoja. Ois ihana herätä aurinkoisena aamuna lintujen mekastukseen.

Siis mähän en yleesä nuku teltassa hyvin kylmyyden (oli mikä tahansa pakkas-makuupussi) ja alustan kovuuden takia.

Mutta sit mulla on fobia, harvoja niitä.
Kun luin Bodominjärven tapahtumista, niin oon pelänny että joku hiippari seuraa meitä, ja just kun oot nukahtanu nii kirves heiluu. :eek: Teltassa pelottaa, kun et näe ympärillesi.

Mutta tuleeko karhut lähelle tuollaisia majapaikkoja? Haistaako iltanuotion makkaran käryt ja alkaa mellastaa teltassa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Mullois haave.
Ennenku itikat tulee, menis toukokuussa muksujen kanssa telttailemaan johonkin eräjormakohteeseen....johonkin lammen rannalle. Tässä 40-50 km säteellä on ihania paikkoja. Ois ihana herätä aurinkoisena aamuna lintujen mekastukseen.

Siis mähän en yleesä nuku teltassa hyvin kylmyyden (oli mikä tahansa pakkas-makuupussi) ja alustan kovuuden takia.

Mutta sit mulla on fobia, harvoja niitä.
Kun luin Bodominjärven tapahtumista, niin oon pelänny että joku hiippari seuraa meitä, ja just kun oot nukahtanu nii kirves heiluu. Teltassa pelottaa, kun et näe ympärillesi.

Mutta tuleeko karhut lähelle tuollaisia majapaikkoja? Haistaako iltanuotion makkaran käryt ja alkaa mellastaa teltassa?

Osta ihan oikea makuupussi, sellainen millä pärjää viidentoista asteen pakkasella. Ja sit siitä kaksikerroksisesta teltasta käyttöön vain se sisäosa mikä torjuu hyttyset. Sit näkee selkeästi jos joku hiippailee ulkona.

Tosin on pare lähteä reissuun vain silloin ku ei oo sateen uhkaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mullois haave.
Ennenku itikat tulee, menis toukokuussa muksujen kanssa telttailemaan johonkin eräjormakohteeseen....johonkin lammen rannalle. Tässä 40-50 km säteellä on ihania paikkoja. Ois ihana herätä aurinkoisena aamuna lintujen mekastukseen.

Siis mähän en yleesä nuku teltassa hyvin kylmyyden (oli mikä tahansa pakkas-makuupussi) ja alustan kovuuden takia.

Mutta sit mulla on fobia, harvoja niitä.
Kun luin Bodominjärven tapahtumista, niin oon pelänny että joku hiippari seuraa meitä, ja just kun oot nukahtanu nii kirves heiluu. :eek: Teltassa pelottaa, kun et näe ympärillesi.

Mutta tuleeko karhut lähelle tuollaisia majapaikkoja? Haistaako iltanuotion makkaran käryt ja alkaa mellastaa teltassa?
Hei samis, mullon samat haaveet ja samat fobiat
niin että voisko joku kiva mennä ja testata mein puolesta kuin käy??
 
  • Haha
Reactions: Echo
Osta ihan oikea makuupussi, sellainen millä pärjää viidentoista asteen pakkasella. Ja sit siitä kaksikerroksisesta teltasta käyttöön vain se sisäosa mikä torjuu hyttyset. Sit näkee selkeästi jos joku hiippailee ulkona.

Tosin on pare lähteä reissuun vain silloin ku ei oo sateen uhkaa...
Heyyyy saaks sen sisäosan niinQ irti vai??
Niin ja voihan sateellakin lähtee kuhan peittää sen läpinäkyvän teltan muovilla*röyhistelee rintojaan tärkeänä*
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Heyyyy saaks sen sisäosan niinQ irti vai??
Niin ja voihan sateellakin lähtee kuhan peittää sen läpinäkyvän teltan muovilla*röyhistelee rintojaan tärkeänä*

Jos on kaksikerroksinen teltta ni saa. Vaiks tämnen. https://www.retkisetti.fi/product/326/trimm-comet-teltta-vihrea-2-3-hengelle?gclid=EAIaIQobChMI57mlz-iP8AIVT_gYCh2Xsgm4EAQYDyABEgLs0PD_BwE


(tosin toi on painava, mutta keveneehän se jonkun sataa grammaa ku sen pintaosan jättää kotio)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Mullois haave.
Ennenku itikat tulee, menis toukokuussa muksujen kanssa telttailemaan johonkin eräjormakohteeseen....johonkin lammen rannalle. Tässä 40-50 km säteellä on ihania paikkoja. Ois ihana herätä aurinkoisena aamuna lintujen mekastukseen.

Siis mähän en yleesä nuku teltassa hyvin kylmyyden (oli mikä tahansa pakkas-makuupussi) ja alustan kovuuden takia.

Mutta sit mulla on fobia, harvoja niitä.
Kun luin Bodominjärven tapahtumista, niin oon pelänny että joku hiippari seuraa meitä, ja just kun oot nukahtanu nii kirves heiluu. Teltassa pelottaa, kun et näe ympärillesi.

Mutta tuleeko karhut lähelle tuollaisia majapaikkoja? Haistaako iltanuotion makkaran käryt ja alkaa mellastaa teltassa?
Bodom on kiva paikka. Käyny siellä muutaman kerran. :D
 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä