Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Duckduck on hyvä hakuselain.

Ensimmäisiä kertoja kun aloin käyttää sitä ja menin sen kautta jollekin random-sivustolle, se kertoi "Google yritti seurata sinua tälle sivustolle."

What! Mikä ihmeen sairas narsisti-mustis-kyylä se Google on?
Kyyläämisellä tuo Google miljardinsa tienaa - vakoilee sinua ja myy tiedot siitä mikä sinua kiinnostaa mainostajille ja muillekin kiinnostuneille. Tuleeko sinulle mainospostia, jonka kuvissa keimailee Kaia Gerber? :unsure:

@Elena777 ja muut kiinnostuneet, tässä:
 
Kyyläämisellä tuo Google miljardinsa tienaa - vakoilee sinua ja myy tiedot siitä mikä sinua kiinnostaa mainostajille ja muillekin kiinnostuneille. Tuleeko sinulle mainospostia, jonka kuvissa keimailee Kaia Gerber?

@Elena777 ja muut kiinnostuneet, tässä:
Meillä on ollut tämä jo monta vuotta käytössä, tykkään kovasti. Kotinörtti yritti jotain vpn:ää myös tyrkyttää, mutta siihen en lähtenyt.
 
Kyyläämisellä tuo Google miljardinsa tienaa - vakoilee sinua ja myy tiedot siitä mikä sinua kiinnostaa mainostajille ja muillekin kiinnostuneille. Tuleeko sinulle mainospostia, jonka kuvissa keimailee Kaia Gerber?

@Elena777 ja muut kiinnostuneet, tässä:
Ei tule Kaiaa eikä Raijaa.
Sulla on varmaan jatkuva thaikkuhieromoiden mainostulva johon ei tehoa adblokkaukset eikä mitkään. :sneaky:
 
Mutkun mulle ne laittaa sellasia mainoksia, mitä en ole etsinyt vaan olen esim. keskustellut puhelimessa...sen jälkeen mennyt faceen tai tänne ja saanut naamalle samantyylisen mainoksen mistä olen hetki sitten keskustellut
Face kyllä nuuskii, vaikka olisi mitkä estot. Vaikka ei olisi edes appia, vaan käyttää selainta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä