Kiitti vinkistä. Nyt google ja facebook ei vakoile.Mä käytän Duckduckgon selainta, eikä yhtäkään mainosta. Adblockia ei tartte. Ei muutenkaan seuraa yms.
Ja huomenta
Kiitti vinkistä. Nyt google ja facebook ei vakoile.Mä käytän Duckduckgon selainta, eikä yhtäkään mainosta. Adblockia ei tartte. Ei muutenkaan seuraa yms.
Ja huomenta
Kyyläämisellä tuo Google miljardinsa tienaa - vakoilee sinua ja myy tiedot siitä mikä sinua kiinnostaa mainostajille ja muillekin kiinnostuneille. Tuleeko sinulle mainospostia, jonka kuvissa keimailee Kaia Gerber?Duckduck on hyvä hakuselain.
Ensimmäisiä kertoja kun aloin käyttää sitä ja menin sen kautta jollekin random-sivustolle, se kertoi "Google yritti seurata sinua tälle sivustolle."
What! Mikä ihmeen sairas narsisti-mustis-kyylä se Google on?
Meillä on ollut tämä jo monta vuotta käytössä, tykkään kovasti. Kotinörtti yritti jotain vpn:ää myös tyrkyttää, mutta siihen en lähtenyt.Kyyläämisellä tuo Google miljardinsa tienaa - vakoilee sinua ja myy tiedot siitä mikä sinua kiinnostaa mainostajille ja muillekin kiinnostuneille. Tuleeko sinulle mainospostia, jonka kuvissa keimailee Kaia Gerber?
@Elena777 ja muut kiinnostuneet, tässä:
Download the DuckDuckGo browser app
Download the DuckDuckGo browser app to search and browse more privately. Available for Windows, Mac, iOS, and Android.duckduckgo.com
Näinhän se vähän on. Ei tuosta kyttäyksestä silleen mitään haittaakaan ole.. Vielä ainakaanMä en pahastu lain siitä, että kun kirjoitan googlen hakukenttään mitä etsin, tuppaa etsimiäni näkösälle seuraavat päivät ja sit vain valitsen edullisimman.
Google ja pari mainossivustoa kyttäävät mua esim. täällä kaksplussalla.Mä en pahastu lain siitä, että kun kirjoitan googlen hakukenttään mitä etsin, tuppaa etsimiäni näkösälle seuraavat päivät ja sit vain valitsen edullisimman.
ei muuten kytätäeräät pervot kyttäävät mua esim. täällä kaksplussalla.
Google ja pari mainossivustoa kyttäävät mua esim. täällä kaksplussalla, joskus seuraavat kotiovelle saakka...näkyy vaan nenät postiluukusta.
Mutkun mulle ne laittaa sellasia mainoksia, mitä en ole etsinyt vaan olen esim. keskustellut puhelimessa...sen jälkeen mennyt faceen tai tänne ja saanut naamalle samantyylisen mainoksen mistä olen hetki sitten keskustellutGooglehan on exhibitionistin paras ystävä!
Niin, vain ellu, ruutis, rättis, fisumän, kais, kaisin kissat, kaisin mies, kaisin naapurit....vain me vakoillaan suaKiitti vinkistä. Nyt google ja facebook ei vakoile.
Niin, vain ellu, ruutis, rättis, fisumän, kais, kaisin kissat, kaisin mies, kaisin naapurit....vain me vakoillaan sua
Ei tule Kaiaa eikä Raijaa.Kyyläämisellä tuo Google miljardinsa tienaa - vakoilee sinua ja myy tiedot siitä mikä sinua kiinnostaa mainostajille ja muillekin kiinnostuneille. Tuleeko sinulle mainospostia, jonka kuvissa keimailee Kaia Gerber?
@Elena777 ja muut kiinnostuneet, tässä:
Download the DuckDuckGo browser app
Download the DuckDuckGo browser app to search and browse more privately. Available for Windows, Mac, iOS, and Android.duckduckgo.com
Riisun itseni munasilleni ja menen peiton alle möyröttämään
Mul ei aukea.Ihana tunne kun ruokakauppareissun jälkeen kirsikkatomaatit levis pihaan ja alkoi kieriä mäkeä alas...
Miks kirsikkatomaattien muovilootat aukee aina?
Auringon säteet kultaisina kikattaa kun kirsikkatomaatit mäkeä pitkin vipattaa. Ilma tuoksuu kermaperunoilta ja tuulen raikkaus .. ...Ihana tunne kun ruokakauppareissun jälkeen kirsikkatomaatit levis pihaan ja alkoi kieriä mäkeä alas...
Face kyllä nuuskii, vaikka olisi mitkä estot. Vaikka ei olisi edes appia, vaan käyttää selainta.Mutkun mulle ne laittaa sellasia mainoksia, mitä en ole etsinyt vaan olen esim. keskustellut puhelimessa...sen jälkeen mennyt faceen tai tänne ja saanut naamalle samantyylisen mainoksen mistä olen hetki sitten keskustellut
Mokomat urveltajatFace kyllä nuuskii, vaikka olisi mitkä estot. Vaikka ei olisi edes appia, vaan käyttää selainta.
Ihana tunne kun ruokakauppareissun jälkeen kirsikkatomaatit levis pihaan ja alkoi kieriä mäkeä alas...
Juu! Miksei niitä oo isoissa altaissa joista saa kauhalla ottaa johonki purkkiin?Ne ovat tosissaan ahterista. Tarvitaan kirsikkatomaattiautomaatti joka annostelee halutun määrän, sadan gramman välein, suoraan pahvipurkkiin.