Eipäs ku nousee- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Juu! Miksei niitä oo isoissa altaissa joista saa kauhalla ottaa johonki purkkiin?
Ei kyllä täällä on jo ilta aurinko...käytiin sitä hetki sitten pällistelemässä kisun kanssa parvekkeella (kivasti loisti kerrostalojen yläpuolella).Eipäs ku nousee
Juu ei. Ja on se kauhaki tietty lähmänen jos sillä kaikki ottaa.Lidlissä niitä on mut kädellä otetaan. Näin korona-aikaan ei houkuta.
Täällä nousee aurinko. Läpäisin just lentokentän karanteenit.Ei kyllä täällä on jo ilta aurinko...käytiin sitä hetki sitten pällistelemässä kisun kanssa parvekkeella (kivasti loisti kerrostalojen yläpuolella).
Heittäydy seuraavan kerran liiterissä sinne tomaattilaariin uimaan rintaa ja hihku ''Katsokaa mä osaan!!'', heittele sitten niillä kirsikkatomaateilla myyjiä, maskittomia mummoja ja luultavasti myös poliisia ja ambulanssikuskeja ja tuu kertoo meille miten kävi.....ei muuten, mutt kiinnostais tietääJuu ei. Ja on se kauhaki tietty lähmänen jos sillä kaikki ottaa.
Ja pitää osata ottaa niin että muut tomskut ei liiskaannu.
Ihan varmasti ihailevatkin, miksi eivät?Täällä nousee aurinko. Läpäisin just lentokentän karanteenit.
Ympärilläni on tummatukkaisia kikattelevia naisia, joilla on teippiä naamassa ja jotka ihailee kun mä, suurisilmäinen länsimainen amatsoni menen näyttävästi ohi (kaksihaaraiset korppu-) hiukset hulmuten.
"Oh she's a beauty! We're so jealous! Even though she's badly aging..."
Kultaseni, sinne ei mahdu uimaan.Heittäydy seuraavan kerran liiterissä sinne tomaattilaariin uimaan rintaa ja hihku ''Katsokaa mä osaan!!'', heittele sitten niillä kirsikkatomaateilla myyjiä, maskittomia mummoja ja luultavasti myös poliisia ja ambulanssikuskeja ja tuu kertoo meille miten kävi.....ei muuten, mutt kiinnostais tietää
Kyllähän sä nyt mahdut, oot niin pieni ja siro....ei ihme, että m1es kokee sua kohtaan magneettista vetovoimaa = luulee sua tsainaksi Pekinkinkystä.Kultaseni, sinne ei mahdu uimaan.
Mäkö pieni? Eijei. Tässä kuvassa mä olin Shanghaissa ja pulahdin uimaan.Kyllähän sä nyt mahdut, oot niin pieni ja siro....ei ihme, että m1es kokee sua kohtaan magneettista vetovoimaa = luulee sua tsainaksi Pekinkinkystä.
No hei haloo, nyt jopa sun pitäis ymmärtää miksi palstan pojut tykkää vejellä sua aina leteistäMäkö pieni? Eijei. Tässä kuvassa mä olin Shanghaissa ja pulahdin uimaan.
Tuo jonkun taiteilijan taideteos oli jonkun aikaa Hampurissa.No hei haloo, nyt jopa sun pitäis ymmärtää miksi palstan pojut tykkää vejellä sua aina leteistä
m1es Hampurin vesien syvissä syövereissä: ''Uu tuolla näkyy pimppu''Tuo jonkun taiteilijan taideteos oli jonkun aikaa Hampurissa.
Ihan takuulla joku utelias miessukeltaja meni tutkimaan pinnan alle.
Jonka ulkomitat on 2x1 m....m1es Hampurin vesien syvissä syövereissä: ''Uu tuolla näkyy pimppu''
Aattele montako miestä sais ikuuset niskavaivat tuollasen patsaan allaNää on aika hyvin tehtyjä nää giant lady-kuvamanipulaatiot. Ois hirveetä ku Paris Hilton runnois korkkareilla katosta sisään.
Nii tai jonkun Kardashianin peba peittäs koko auringon...Aattele montako miestä sais ikuuset niskavaivat tuollasen patsaan alla
Tai mekon boobsit.Nii tai jonkun Kardashianin peba peittäs koko auringon...
Mun tisut peittää enemmän näkyvyyttä!Tai mekon boobsit.
Tuo oli kieltämättä uutisten uutinenMun tisut peittää enemmän näkyvyyttä!
*valmistautuu titaanien taistoon Mekon kans*