Ei, kyllä Mekon meijerit peittoaa omani, en voita Plussan tisuskabaa kyllä.
Sun pullat.Ei, kyllä Mekon meijerit peittoaa omani, en voita Plussan tisuskabaa kyllä.
Ei vaan puikulat.Sun pullat.
Eli sulle on luvassa pullakielto hmmJos mä syön pullaa niin voin voittaa Palstan kaljamaha-tittelin keposesti.
On sillä semmoset klassiset kasvonpiirteet, mut muuten on kujalla koko muija.minusta tuo hilttoni ei ole kummosen näkönen emäntä
Mun mielestä hän on kaunis tai nätti tai söötti tai söde tai söpö.....On sillä semmoset klassiset kasvonpiirteet, mut muuten on kujalla koko muija.
naamaa saattaa katella mutta ei persettä eikä tissejäMun mielestä hän on kaunis tai nätti tai söötti tai söde tai söpö.....
Niinno ehämmä niitä muutenkaan kattelisnaamaa saattaa katella mutta ei persettä eikä tissejä
Im sou haard and horni, vällysnake kyynelehtii
Julkimot on joskus vähän eri näkösii luonnossa:minusta tuo hilttoni ei ole kummosen näkönen emäntä
minä kait tsekkaan aina ekaks perseen ja sitte hetperrään tissitNiinno ehämmä niitä muutenkaan kattelis
Kuulostaa vaikealta, jos mimmi tulee vastaan. Siis ohittaessa ziikaat perän ja sit hölkkäät toisel puolen ziikaan tissit?minä kait tsekkaan aina ekaks perseen ja sitte hetperrään tissit
minusta tuo hilttoni ei ole kummosen näkönen emäntä
Kotimaisia pikkutomaatteja saa pahvirasiassa. Puutarha Timo Juntti, Pikku-Hertta sydäntomaatti.Ne ovat tosissaan ahterista. Tarvitaan kirsikkatomaattiautomaatti joka annostelee halutun määrän, sadan gramman välein, suoraan pahvipurkkiin.
Chileissä menee 2-4 viikkoa, ennenkuin ne lähtee itään.Joku sentään noista kasvimaahemmoista alkoi itää! Basilikassa on nyt ihan oikeat taimenalut.
Tietty voihan olla että muksu räkäs sinne vaan jonkun hedelmäkarkin jämät...
Mut persilja ja chilit on veemäisiä, passiivis-aggressiivisia jurnuttajia, niitä saa oottaa. Kastelet ensin sitä mustaa multaa 100 vuotta tietämättä, kasvaako siellä mitään vai ei....
Pitiks niitä liottaa ensteChileissä menee 2-4 viikkoa, ennenkuin ne lähtee itään.
Ei kukaan ny huvikseen hio niitä siemeniä hiekkapaperiin! Sehän on ihan järkky homma, tai liota niitä jossain vesiastiassa.
Chileissä menee 2-4 viikkoa, ennenkuin ne lähtee itään.
Ei kukaan ny huvikseen hio niitä siemeniä hiekkapaperiin! Sehän on ihan järkky homma, tai liota niitä jossain vesiastiassa.
Tuo pari viikkoa riittää. Siemeniä ei tarvitse liottaa saati hioa. Sen sijaan riittävä lämpö ja tasainen kosteus (ei märkyys!) on tärkeää, mielellään reilut 25 astetta. Jos siemenet eivät ole ikivanhoja, niistä itää 80-90%.Pitiks niitä liottaa enste
Ok, kiitti.Tuo pari viikkoa riittää. Siemeniä ei tarvitse liottaa saati hioa. Sen sijaan riittävä lämpö ja tasainen kosteus (ei märkyys!) on tärkeää, mielellään reilut 25 astetta. Jos siemenet eivät ole ikivanhoja, niistä itää 80-90%.
Tässä esimerkki helmi-maaliskuun vaihteessa (eli puolitoista kuukautta sitten) kylvetyistä, nuppuja pukkaa.Ok, kiitti.
Ai ni! Mulla muisti palailee pätkittäin, laitoit viime yönä johonki ketjuun sen ufo-havaintokuvan.
No, tää on Elon Muskin mielipide.