Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei kyllä täällä on jo ilta aurinko...käytiin sitä hetki sitten pällistelemässä kisun kanssa parvekkeella (kivasti loisti kerrostalojen yläpuolella).
Täällä nousee aurinko. Läpäisin just lentokentän karanteenit.

Ympärilläni on tummatukkaisia kikattelevia naisia, joilla on teippiä naamassa ja jotka ihailee kun mä, suurisilmäinen länsimainen amatsoni menen näyttävästi ohi (kaksihaaraiset korppu-) hiukset hulmuten.
"Oh she's a beauty! We're so jealous! Even though she's badly aging..."
 
Juu ei. Ja on se kauhaki tietty lähmänen jos sillä kaikki ottaa.
Ja pitää osata ottaa niin että muut tomskut ei liiskaannu.
Heittäydy seuraavan kerran liiterissä sinne tomaattilaariin uimaan rintaa ja hihku ''Katsokaa mä osaan!!'', heittele sitten niillä kirsikkatomaateilla myyjiä, maskittomia mummoja ja luultavasti myös poliisia ja ambulanssikuskeja ja tuu kertoo meille miten kävi.....ei muuten, mutt kiinnostais tietää :unsure:
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Echo
Täällä nousee aurinko. Läpäisin just lentokentän karanteenit.

Ympärilläni on tummatukkaisia kikattelevia naisia, joilla on teippiä naamassa ja jotka ihailee kun mä, suurisilmäinen länsimainen amatsoni menen näyttävästi ohi (kaksihaaraiset korppu-) hiukset hulmuten.
"Oh she's a beauty! We're so jealous! Even though she's badly aging..."
Ihan varmasti ihailevatkin, miksi eivät?
Minäkin ihailisisin sua, Eloviin....veena:giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Heittäydy seuraavan kerran liiterissä sinne tomaattilaariin uimaan rintaa ja hihku ''Katsokaa mä osaan!!'', heittele sitten niillä kirsikkatomaateilla myyjiä, maskittomia mummoja ja luultavasti myös poliisia ja ambulanssikuskeja ja tuu kertoo meille miten kävi.....ei muuten, mutt kiinnostais tietää
Kultaseni, sinne ei mahdu uimaan. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä