Ei niinkään ne rypyt, mutta miten paikat alkaa roikkua. On se maan vetovoima vaan ihmeellinen, jotenkin se vaan tehostuu, kun vanhenee
mulla on sinänsä helpompaa ikääntyä kun en ollut komea nuorenakaan
Haukuks ne poran omistajat kanssa?Seuraavaks mä haukun
- kaikki porat
-kaikki turkulaiset
-kaikki jotka nukkuu päikkäreit
Nii jo hiljenee ainaki 3 ketjulaista!
Eijei.Haukuks ne poran omistajat kanssa?
alkaa kyl tuo näkö sen verran heikkeneen etten oikein peiliäkään nääHyvä kun oot tyytyväinen itseesi. Mutta mitä sanoo tienvarsigallupin tulokset?
"On se Poekakii vuan piäsnä rupsahtammaa..."
No, se on suojaava tekijä ku ei kaikkia ruttuja nää.alkaa kyl tuo näkö sen verran heikkeneen etten oikein peiliäkään nää
Mä luulin, et nää palstat on sitä varten, et voi höpistä ja jakaa kriisit.Mutta nyt armahdan teitä enkä ulise ikäkriisissä koko iltaa.
Pitäis perustaa varmaan oma ketju, jota päivittäisin aina vuosi vuodelta tuskissani.
Juu mut ei se saa olla yhen ikäkriisiä koko ajan, voi että mulla riittäis tästä kerrottavaa...Mä luulin, et nää palstat on sitä varten, et voi höpistä ja jakaa kriisit.
Kyl mä ainaskin jaksan lukea. Aatteles ny, kyllä mäkin perässä tuun, ja jos tulee pussit silmien alle, voin soimata itteeni, et en ainakaan vedä semmosii pulttei, kuin se echo silloin teki!Juu mut ei se saa olla yhen ikäkriisiä koko ajan, voi että mulla riittäis tästä kerrottavaa...
''En tiedä kumpaa se tuolla tekee ensiksi, pieree ja nauraa pierulleen vai nauraa ja sen vuoksi pieree''Tuo on kyl semmonen äänimaailma jota on jo alakerran asukkaan hankala kuvailla isännöitsijälle...
"Semmosta naurua ja pörinää sieltä kuuluu"
Mitä sie höpäjät!!!mulla on sinänsä helpompaa ikääntyä kun en ollut komea nuorenakaan
Älä unta nää, että nukkuisin päikkäreitä...enää....tänäänSeuraavaks mä haukun
- kaikki porat
-kaikki turkulaiset
-kaikki jotka nukkuu päikkäreit
Nii jo hiljenee ainaki 3 ketjulaista!
Enemmän sää vaan häpeet, jos me aletaan niitä korjaileen huo. enna!Mä oon sängyssä jo. Ikääntymisongelmia tässä kohtaa hoksaa vain näppäimistön koossa...
Huo.enna voi sit hävetä kirjoitusvirheitään ku tarkastaa läppärillä...
Suoritetaan aina oikoluku seuraavana päivänä.Enemmän sää vaan häpeet, jos me aletaan niitä korjaileen huo. enna!
no sitä että olin nuorena semmonen katkastu pulkannaruMitä sie höpäjät!!!
No nytkyllä hytkyttääno sitä että olin nuorena semmonen katkastu pulkannaru
ei ole reilua nauraa sille että toinen ei ole syntymässään saanu lahjaksi komeaa ulkonäköäNo nytkyllä hytkyttää
En tiedä sun pärstäkertoimesta kun en oo nähny, mutta sun charmi silti tihkuu tänne asti.ei ole reilua nauraa sille että toinen ei ole syntymässään saanu lahjaksi komeaa ulkonäköä
eikä juuri paljoa muutakaan
Silloin saa lahjaksi tyhjän taulun!ei ole reilua nauraa sille että toinen ei ole syntymässään saanu lahjaksi komeaa ulkonäköä
eikä juuri paljoa muutakaan