Sibelius toiselle puolelle?
Just se!
Sibelius toiselle puolelle?
kyllä niitä potkukelkan jälkiä alkaa olla ite kunkin naamavärkissä
muista krempoista nyt puhumattakaan
Miten se voi olla toispuolinen?Just se!
Määkin oon samaa ikäluokkaa roosa ja echo ja komistun vaan päivä päivältäMulle on tullut se sellainen ryppy, mikä on tossa kulmakarvojen välissä. Mut vain toiselle puolelle! :S
en mäkäänSanos.
Enkä kerro enempää, en.
Ihana ja juuri oikea asenne!kyllä niitä potkukelkan jälkiä alkaa olla ite kunkin naamavärkissä
muista krempoista nyt puhumattakaan
Määkin oon samaa ikäluokkaa roosa ja echo ja komistun vaan päivä päivältä
mää oon koittanu pitää naamaani peruslukemilla jo kauan mutta silti tulee ryppyjäPiti oikein käydä tarkistamassa oma naama...mulle on tullut silmäkulmiin muutama naururyppy.
Pitäis vissiin hymyillä vähemmän ja lopettaa nauraminen
Miten se voi olla toispuolinen?
Aattele millanen rusina mullekin tulee naamasta, jos en nyt heti muuta tapojani ja pysy ilmeettömänämää oon koittanu pitää naamaani peruslukemilla jo kauan mutta silti tulee ryppyjä
Hyvä kun oot tyytyväinen itseesi. Mutta mitä sanoo tienvarsigallupin tulokset?Määkin oon samaa ikäluokkaa roosa ja echo ja komistun vaan päivä päivältä
Aletaas naurattaa Ellua...siihen ei paljoa tarvita kun se jo tippuu lattialle!Aattele millanen rusina mullekin tulee naamasta, jos en nyt heti muuta tapojani ja pysy ilmeettömänä
Kaikkein pahinta on kun alan kattelemaan erilaisia meemejä aamulla klo 5, kun koko talo vielä nukkuu....veikkaan, että mun huutopierunaurut on raikuneet aika usein tään asunnon ulkopuolellekin.Aletaans naurattaa Ellua...siihen ei paljoa tarvita kun se jo tippuu lattialle!
Sä oot kyl ihan liian ulkonäkökeskeinen ja ehkä jopa huikeen pinnallinen? tyyppi!Jestas tätä ikääntymistä. Jos nyt, 40-50 -vuotiaana, näytän orastavalta haahkalta niin miltä näytän 20 vuoden päästä? Puhkikuluneelta kaljurotalta.
Tää ei oo aforismi mut jonkinlainen mietelause:
Ikääntyjä tarttee hurjan paljon itseironiaa ja huumoria. Koska muuta sillä ei ulkoisesti kohta enää oo.
En tiedä, mut oon ollu lajia nätti-sievä vielä 20-30 -vuotiaana (missään tapauksessa ei kaunotar ). Totuin siihen, ja ihmisten mukavaan palautteeseen.Sä oot kyl ihan liian ulkonäkökeskeinen ja ehkä jopa huikeen pinnallinen? tyyppi!
Ehkä pieni pisara henkisyyttä olis hyväksi? Sillä eihän ihminen ulkokuoreltaan näytä, vaan siltä, mitä on sydämessä!
En tiedä, mut oon ollu lajia nätti-sievä vielä 20-30 -vuotiaana (missään tapauksessa ei kaunotar ). Totuin siihen, ja ihmisten mukavaan palautteeseen.
Ehkä tää raaka pudotus tuntuukin karulta. Niinku kivikossa menis.
Tuo on kyl semmonen äänimaailma jota on jo alakerran asukkaan hankala kuvailla isännöitsijälle....veikkaan, että mun huutopierunaurut on raikuneet aika usein tään asunnon ulkopuolellekin.
Dooodii, ziiz toi oli multa niiiiin taitavasti asetettu vihjaus siihen mitä sä teet työksesJa mikä kivissä sit muka on vikana?
Niin siis kyse onkin siitä, et muut ei sano sua enää nätiksi? Eks ole kouluttanu miestäs siihen hommaan?En tiedä, mut oon ollu lajia nätti-sievä vielä 20-30 -vuotiaana (missään tapauksessa ei kaunotar ). Totuin siihen, ja ihmisten mukavaan palautteeseen.
Ehkä tää raaka pudotus tuntuukin karulta. Niinku kivikossa menis.
Elä hulluja puhuLaita kuva, ja me annetaan palautetta!
Seuraavaks mä haukun
- kaikki porat
-kaikki turkulaiset
-kaikki jotka nukkuu päikkäreit
Nii jo hiljenee ainaki 3 ketjulaista!