Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jestas tätä ikääntymistä. Jos nyt, 40-50 -vuotiaana, näytän orastavalta haahkalta niin miltä näytän 20 vuoden päästä? Puhkikuluneelta kaljurotalta.

Tää ei oo aforismi mut jonkinlainen mietelause:
Ikääntyjä tarttee hurjan paljon itseironiaa ja huumoria. Koska muuta sillä ei ulkoisesti kohta enää oo.
Nyt selvisi, miksi aikanaan hermostuit "uitettu rotta"-kuvasta. Vähän niin kuin olisit katsonut taikapeilistä tulevaisuutta?
 
Kiitos vinkeistä!
En oo tajunnukaan että kasvia voi mekaanisesti pölyttää jollaki pumpulipuikoilla....:unsure:

Onko se....chiliraiskaus? :eek:
No chilit ovat muutenkin kovin pervoja, pikku ravistelulla tapahtuu "itsesaastutus" ja sen seurauksena maailman syntyy chilivauva, jonka isä ja äiti ovat sama yksilö...

Pumpulipuikkoa ei siis välttämättä tarvita, pikku ravistelu ajaa saman asian.
 
Mikähän siinä on ettei tällä sivulla noi mainostulvat lopu, vaikka kuinka laittais addblockit päälle.
Nytkin näkyy liikkuvaa videota vauvoista ja autokorjaamosta ja finlaysonin mainos ja ja ....
 
Mikähän siinä on ettei tällä sivulla noi mainostulvat lopu, vaikka kuinka laittais addblockit päälle.
Nytkin näkyy liikkuvaa videota vauvoista ja autokorjaamosta ja finlaysonin mainos ja ja ....
Mä käytän Duckduckgon selainta, eikä yhtäkään mainosta. Adblockia ei tartte. Ei muutenkaan seuraa yms.

Ja huomenta :coffee:
 
Mulla ei näy kun oon puhelimella. Läppäristä en muista.
Mun mielestä tätä on hankalampaa selailla luurin kautta ja jostain syystä en pääse kirjautumaan tänne enää luurilla...en ole aikapäiviin päässyt:(
Mä käytän Duckduckgon selainta, eikä yhtäkään mainosta. Adblockia ei tartte. Ei muutenkaan seuraa yms.

Ja huomenta
En ole kuullutkaan ton nimisestä selaimesta ikinä :unsure:
 
  • Surullinen
Reactions: m.e.k.
Mun mielestä tätä on hankalampaa selailla luurin kautta ja jostain syystä en pääse kirjautumaan tänne enää luurilla...en ole aikapäiviin päässyt

En ole kuullutkaan ton nimisestä selaimesta ikinä
Juu, se on vähän harvinaisempi ja joillekin ehkä hakukoneena tutumpi. Mä käytän sitä sekä kännykässä että läppärissä, eikä tarvii mainoksia katella. Muutenkin turvallinen selain.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Mikähän siinä on ettei tällä sivulla noi mainostulvat lopu, vaikka kuinka laittais addblockit päälle.
Nytkin näkyy liikkuvaa videota vauvoista ja autokorjaamosta ja finlaysonin mainos ja ja ....
Onko sulla oikeassa yläkulmassa siellä palkissa adblockin logo? Muistaakseni punaisella kasikulmaisella pohjalla kolme valkoista kirjainta. ADB..?
Klikkaa siitä hiiren vasemmalla, saat alasvetovalikon, tarkasta, et sul on siel valittuna, et estää sivun mainokset.
 
Onko sulla oikeassa yläkulmassa siellä palkissa adblockin logo? Muistaakseni punaisella kasikulmaisella pohjalla kolme valkoista kirjainta. ADB..?
Klikkaa siitä hiiren vasemmalla, saat alasvetovalikon, tarkasta, et sul on siel valittuna, et estää sivun mainokset.
On joo, mä katoin sitä tossa ja oli laittanut kaikille sivuille ittensä jostain syystä pois päältä.
En tiedä muuta selitystä kuin sen, että eilen kone päivitti itteään...
 

Yhteistyössä