Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Laukkamakkaraa myöhäislounaaksi.


Tosin oon jo niin fiksu, etten edes viitsi yrittää makkaraa paistaa kokonaisena ku se kuitenkin räjähtää, joten pursotin tuotteen suolesta pannulle ja paistelin hissuksiin voinokareen kera. Rapsua ja rasvaista! Ja niiiin hyvää!
Jos jaksaa, sitä voi keitellä hetken ennen paistoa. Suolen kanssa, niin mehut jää sisään. Paistolla loppukypsennys ja väriä pintaan. En tiedä kun en ole kokeillut, mutta näin just edellispäivänä kuulin.
 
Jos jaksaa, sitä voi keitellä hetken ennen paistoa. Suolen kanssa, niin mehut jää sisään. Paistolla loppukypsennys ja väriä pintaan. En tiedä kun en ole kokeillut, mutta näin just edellispäivänä kuulin.


Juuuuu- ja arvaas sit, millaista peruna-sipuli-lihavelliä mulla on kattilallinen ton jälkeen.


:D Mun tuurilla moiset menevät aina vikaan!
 
Hyvä, että lähettivät!


Mut millaista jogurttipaistosta?
Maustamatonta jogurttia,sokeria,vaniljasokeria ja pari kananmunaa sekoitetaan ja kypsennetään uunissa,että hyytyy ja pinta vähän ruskistuu.
Syödään marjojen,hillon tai vaikka hdelmäsalaatin kanssa. Tai marjat/ hedelmäpaloja voi sekoittaa sekaan. Joskus oon lisänyt tl perunajauhoja jos ollut vetisiä marjoja.
 
Deleted member 149094
Maustamatonta jogurttia,sokeria,vaniljasokeria ja pari kananmunaa sekoitetaan ja kypsennetään uunissa,että hyytyy ja pinta vähän ruskistuu.
Syödään marjojen,hillon tai vaikka hdelmäsalaatin kanssa. Tai marjat/ hedelmäpaloja voi sekoittaa sekaan. Joskus oon lisänyt tl perunajauhoja jos ollut vetisiä marjoja.
Tämän kirjoitan ylös! Hyvää vaihtelua pilvimunille!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Maustamatonta jogurttia,sokeria,vaniljasokeria ja pari kananmunaa sekoitetaan ja kypsennetään uunissa,että hyytyy ja pinta vähän ruskistuu.
Syödään marjojen,hillon tai vaikka hdelmäsalaatin kanssa. Tai marjat/ hedelmäpaloja voi sekoittaa sekaan. Joskus oon lisänyt tl perunajauhoja jos ollut vetisiä marjoja.

Ternimaitojuuston tapaista siis. Varmasti herkkua! Testaan heti ku on alennuksessa jogurttia tai menossa vanhaksi. :p
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Täällä päivälliseksi lasagne-tyylisyä makaronilaatikkoa. Paitsi että juuston sijaan murustin yhden paketillisen fetaa sekaan. Sit kylvin seuraavan satsin chilejä ja virittelin sinne kylmiöön lämpöpatterin. Mittari näyttää nyt kivasti 26 astetta. Siellä niitten on hyvä itää.


Ni ja missä @Elena777 luuraa? osoitteen tarvitsisin, minne lähettää loput chilinsiemenet ja muutama itsekuivatettu mukaan.
 
Deleted member 149094
Täällä päivälliseksi lasagne-tyylisyä makaronilaatikkoa. Paitsi että juuston sijaan murustin yhden paketillisen fetaa sekaan. Sit kylvin seuraavan satsin chilejä ja virittelin sinne kylmiöön lämpöpatterin. Mittari näyttää nyt kivasti 26 astetta. Siellä niitten on hyvä itää.


Ni ja missä @Elena777 luuraa? osoitteen tarvitsisin, minne lähettää loput chilinsiemenet ja muutama itsekuivatettu mukaan.
Mitä chilejä casvattelet?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Täällä päivälliseksi lasagne-tyylisyä makaronilaatikkoa. Paitsi että juuston sijaan murustin yhden paketillisen fetaa sekaan. Sit kylvin seuraavan satsin chilejä ja virittelin sinne kylmiöön lämpöpatterin. Mittari näyttää nyt kivasti 26 astetta. Siellä niitten on hyvä itää.


Ni ja missä @Elena777 luuraa? osoitteen tarvitsisin, minne lähettää loput chilinsiemenet ja muutama itsekuivatettu mukaan.
Saanko mieki pari chilin siementä? :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä